برنامه‌های ماه محرم پیشوا در فضای باز اجرا می‌شود

فرماندار پیشوا با اشاره به اینکه تاکنون ۸۵۰۰ نفر در این شهرستان در مقابل کرونا واکسینه شده اند گفت: برنامه‌های ماه محرم پیشوا با رعایت پروتکل‌های ابلاغی در فضای باز اجرا می‌شود.

به گزارش سراج24، حسین عباسی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: واکسیناسیون گروه‌های سنی و مشاغل اعلام شده همچنان در شهرستان پیشوا ادامه دارد و تاکنون ۸۵۰۰ نفر در مجموع دو نوبت واکسینه شده‌اند.

عباسی گفت: ظرفیت واکسیناسیون روزانه ۳۶۰۰ نفر در پیشوا وجود دارد و در حال حاضر متولیان امر در مرکز تجمیعی واقع در شهدای گمنام با ظرفیت ۱۲۰۰ نفر در روز، خدمات ارائه می‌دهند و در صورت افزایش نیاز، دو مرکز تجمیعی دیگر در سالن جمعیت هلال احمر و مرکز فنی و حرفه‌ای نیز فعال خواهد شد.

وی بیان داشت: امیدواریم با همت دست‌اندرکاران و همکاری شهروندان محترم، همه گروه‌های هدف شهرستان در آینده‌ای نزدیک واکسن کرونا را دریافت کنند و با رعایت اصول بهداشتی در کنار انجام واکسیناسیون، شاهد ریشه کنی این بیماری باشیم.

فرماندار پیشوا افزود: انجام واکسیناسیون دلیلی بر عدم رعایت اصول و پروتکل‌های بهداشتی نیست و تأثیرگذاری آن در کنار مراقبت‌های بهداشتی مردم عزیز امکان‌پذیر خواهد بود و با توجه به در پیش بودن ایام محرم، مراسم و برنامه‌های مذهبی بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی و در فضای باز اجرا خواهد شد و رعایت اصول و نکات بهداشتی از سوی مردم، مسئولان تکایا و هیئت‌ها و متولیان امر ضروری است تا سلامت شهروندان ضمن اقامه عزای اباعبدالله الحسین (ع) حفظ شود.

اخبار مرتبط