وحدت حقیقت امت اسلامی برای پیروزی بر دشمنان است

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به مردمی شدن تبلیغ گفت: وحدت، حقیقت امت اسلامی برای پیروزی بر دشمنان است.

به گزارش سراج24، حجت الاسلام و المسلمین رضا عزت زمانی، پیش از ظهر امروز سه شنبه در همایش نهضت تبلیغ که به مناسبت سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی در سالن همایش فرهنگسرای الغدیر برگزار شد، گفت: نعمت انقلاب اسلامی فرصت حضور نهادها و فعالیت‌های دینی و توسعه فعالیت‌های دینی را فراهم کرده و این نعمت عظیم الهی از آن مردم است.

وی با اشاره به استعانت مردم از مقام عظمای ولایت و اطاعت از ایشان ادامه داد: اگر امروزه مردم از مواسات و همدلی در کمک به دیگران نام می‌برند به برکت تبعیت از یک کلام و معرفتی است که در لایه لایه دین وجود دارد اما به واسطه کلام ولایت، از اثرگذاری بیشتری برخوردار می‌شود.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور افزود: تک تک افرادی که بر این معتقد بودند که دین و آبروی ما در برخی از عرصه‌ها خدشه دار شده است امروز مؤظف هستند در کمک به دولت منتخب پیشتاز باشند.

عزت زمانی بیان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی مردمی‌ترین سازمانی است که به واسطه اتصال و ارتباط با نهادهای مردمی دینی، هیأت و مبلغان دین شبکه مردمی مستحکم و پا به کار انقلاب اسلامی ایران را دارا است.

وی افزایش افزود: اگر ظرفیت عظیمی مردمی در میان نباشد، کشور نیز پیشرفت نخواهد کرد.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی اضافه کرد: تبلیغ باید مردمی شود به گونه‌ای که آحاد مردم نیز باید خود را مبلغین دینی بدانند.

وی به تقویت عرصه‌های مختلف تبلیغ به واسطه پشتیبانی معرفتی تأکید کرد، افزود: زمانی که از اجتماعی شدن تبلیغ سخن به میان می‌آید، منظور از آن، زیست و همراهی با مردم توسط افرادی که خود را مؤظف به تبلیغ دین می‌دانند.

اخبار مرتبط