رضایی، قاضی زاده هاشمی و همتی به سید ابراهیم رئیسی تبریک گفتند

در پی اعلام نتایج اولیه شمارش آراء انتخابات ریاست جمهوری 1400 ، نامزدهای این دوره، در پیام هایی جداگانه انتخاب آیت‌الله رئیسی به عنوان هشتمین رئیس‌جمهور کشورمان را تبریگ گفتند.

به گزارش سراج24؛ متن پیام ها به شرح ذیل است:
*سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی: بنده به سهم خود این حضور حماسی و اقتدار آفرین را به رهبر انقلاب که با بیانات هدایتگر خود در آستانه انتخابات، راه را بر همگان آشکار کرد تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و ضمن حمایت از رأی مردم، به برگزیده ملت، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی تبریک عرض می‌کنم و از خداوند متعال برای ایشان توفیق خدمت روز افزون به  ملت بزرگ ایران را خواستارم.

*محسن رضایی: انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰، در مقابل چشم ناظران و تحلیلگران جهانی، یکبار دیگر ثابت کرد که ملت سرافراز ایران، در پاسداشتِ نظام اسلامی و تقویت اقتدار و امنیت آن، از هیچ تلاشی دریغ نمی ورزند و بی تردید این آزمون بزرگ، برگ زرین دیگری بر تاریخ مجاهدات ملت تاریخ ساز ما افزود.
این حماسه شکوهمند را به محضر مقام معظم رهبری، ملت شریف و فداکار ایران و به منتخب ملت، برادر ارجمندم آیت الله جناب آقای حاج سیدابراهیم رئیسی تبریک عرض نموده، از محضر الهی، دوام توفیقات ایشان را در این مسئولیت خطیر، طلب میکنم.

*عبدالناصر همتی: برادر گرامی آیت‌الله جناب آقای سیدابراهیم رئیسی.با سلام و احترام.انتخاب جنابعالی را به عنوان سیزدهمین رئیس‌جمهور اسلامی ایران تبریک می‌گویم.
مردم نجیب و سرافراز ایران به حق انتظار دارند زندگی سرشار از امید، آرامش و رفاه داشته باشند. امیدوارم دولت حضرتعالی با تدابیر و اقدامات خود در صحنه داخلی و بین‌المللی تحت زعامت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، موجبات سرافرازی جمهوری اسلامی ایران، بهبود معیشت و زندگی همراه با آسایش و رفاه ملت بزرگ ایران را فراهم سازد. عبدالناصر همتی 29 خرداد 1400

 

اخبار مرتبط

سفر رئیس جمهور به پاکستان اقتدار ایران را به نمایش گذاشت

تحریم‌های ایران به نتیجه نخواهد رسید

رئیس‌جمهور: آماده تبادل توانمندی‌ها با آفریقا هستیم