برگزاری جشن تکلیف سیاسی رای اولی ها در تبریز

آیین بزرگداشت میلاد حضرت معصومه(س)، روز دختر و جشن تکلیف سیاسی رای اولی ها، در مدرسه علمیه الزهرا(س)تبریز برگزار شد.

به گزارش سراج24، آیین بزرگداشت میلاد حضرت معصومه(س)، روز دختر و جشن تکلیف سیاسی (رای اولی ها)دختران در مدرسه علمیه الزهرا(س)تبریز در جمع بانوان تبریزی برگزار شد.

در این مراسم باشکوه که با استقبال بانوان  تبریزی و عاشقان حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار شد، ذاکرین  اهل‌بیت عصمت و طهارت در مدح حضرت فاطمه معصومه (س)  و بمناسبت دهه کرامت به مدیحه سرایی پرداختند.

در ادامه  این مراسم خانم حکیمیان، ضمن تبریک  ولادت باسعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر به  تبیین جایگاه والای دختر در اسلام پرداخت.

وی افزود: اگر امروز بانوان بتوانند این سبک را در زندگی خود پیاده کنند قطعا خانواده خوشبختی خواهند داشت و دخترانی خوشبخت تربیت خواهند کرد، چراکه ایشان با این سبک زندگی برای تحلیل گران و نبوغ غربی بهترین زندگی به شمار می رود.

حکیمیان اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های  مهم حضرت عبادات ایشان است که باید الگوی دختران امروزی قرار بگیرد  و از آن درس بگیرند.

در ادامه  این مراسم، حجت الاسلام مجتبی نظری، با تبریک میلاد حضرت معصومه(س)، روز دختر گفت:  بی‌شک حضور رأی اولی‌ها در انتخابات می‌تواند در افزایش نشاط و شور فضای انتخابت مؤثر باشند، نوجوانانی که برای نخستین بار می‌خواهند شعور سیاسی خود را بسنجند.

گفتنی است، آیین بزرگداشت میلاد حضرت معصومه(س)، روز دختر و جشن تکلیف سیاسی دختران به همت معاونت فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا(س) تبریز در قالب برنامه های مختلف فرهنگی هنری در حیاط این مدرسه برگزار شد.

اخبار مرتبط