۴۲ فقره جهیزیه طی دهه کرامت به نوعروسان جوان کرمانشاهی اهدامی‌شود

دبیر کانون‌های خدمت رضوی در استان کرمانشاه گفت: ۴۲ فقره جهیزیه طی دهه کرامت به نوعروسان جوان این استان اهدا می‌شود.

به گزارش سراج24، محمدجعفر امامیان در نشست شورای سیاست‌گذاری بزرگداشت دهه کرامت و برگزاری چهاردهمین دوره جشن‌های بین‌المللی زیر سایه خورشید در استان کرمانشاه که در حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: دهه کرامت سال جاری کرامت کریمانه، گره‌گشایی به رسم اهل بیت (ع) نام‌گذاری شده است.

وی با اشاره به فعالیت ۴۰ کانون خدمت رضوی در استان کرمانشاه افزود: سال جاری اجرای بسیاری از برنامه‌های دهه کرامت تحت شعاع شرایط کرونا و همزمانی با انتخابات قرار گرفته است که بر این اساس تدابیر خاصی برای برگزاری جشن‌های این دهه اندیشیده شده است.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی در استان کرمانشاه ادامه داد: با پایان یافتن روز انتخابات، برنامه‌های دهه کرامت با حضور ۲ گروه از خدام رضوی در کرمانشاه به مدت پنج روز اجرا خواهد شد.

امامیان با اشاره به در پیش بودن میلاد حضرت معصومه و روز دختر گفت: همانند سال گذشته جشن دختران برگزیده در کرمانشاه برگزار می‌شود که این دختران در زمینه‌های مختلف علمی، ورزشی و فرهنگی تجلیل می‌شوند.

وی افزود: به مناسبت دهه کرامت مسابقات قرآنی برای گروه‌های سنی مختلف، کرسی‌های تلاوت قرآن، مسابقه خانواده‌های رضوی، اطعام رضوی و تهیه بسته‌های معیشتی و تبرکی در استان کرمانشاه برگزار می‌شود و پیش بینی شده است که با توجه به شرایط بیماری کرونا در این استان برنامه‌هایی در فضاهای عمومی و پارک‌های کرمانشاه برگزار شود.

اخبار مرتبط