کاندیداها مواظب باشند حرف‌ها و مواضع‌شان به نظام اسلامی آسیب نزند

امام جمعه ورامین گفت: کسانی که برای انتخابات ثبت نام می‌کنند برای رضای خدا و خدمت به مردم در صحنه انتخابات حاضر شوند و مواظب باشند حرف‌ها و مواضع آن‌ها به نظام اسلامی آسیب نزند.

به گزارش سراج24؛ آیت الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی امام جمعه ورامین در پیامی تحت عنوان «پیام جمعه»، اظهار کرد: عید سعید فطر را به مردم عزیز و متدین تبریک عرض می‌کنم، یک ماه روزه‌داری، توسل و توجه به پرورگار فرصتی ارزشمند بود که با لطف الهی مردم عزیز ما از آن بهره‌مند شدند.

وی گفت: امید است این روزه‌ها موجبات بهره‌مندی از تقوای الهی را فراهم کرده باشد.

امام جمعه ورامین ادامه داد: به جوانان عزیز توصیه می‌کنم قدر فرصت جوانی را بدانند و این مقطع از سن خود را در راه کسب علم و عمل به تکالیف دینی سپری کنند که فرصت جوانی قابل برگشت نیست و افسوس خوردن نیز فایده ندارد.

آیت الله محمودی بیان کرد: حادثه تأثربار شهادت تعدادی دانش‌آموز در افغانستان به دست تروریست‌های وابسته به استکبار مایه تأسف است.

وی تصریح کرد: این حوادث و سکوت مجامع جهانی در برابر آن‌ها تأسف بار است.

امام جمعه ورامین ابراز کرد: گروهک‌های مزدور استکبار اینگونه نونهالان شیعه را به خاک وخون می‌کشند و پرونده نکبت‌بار خود را سیاه‌تر می‌کنند، این مصیبت سنگین را به مردم داغدیده افغانستان تسلیت عرض می‌کنم.

آیت الله محمودی عنوان کرد: حملات وحشیانه صهیونیست‌ها به مردم مظلوم غزه و فلسطین اشغالی برای بار دیگر چهره پلید اسرائیلی‌ها را افشا کرد، البته گروه‌های مقاومت فلسطینی نیز با قدرت در برابر اسرائیل ایستادگی کردند و به آن‌ها ثابت کردند که هرگز از آرمان‌های خود دست بر نمی‌دارند.

وی افزود: امروز همه ملت‌ها و دولت‌ها وظیفه دارند از مردم فلسطین دفاع کنند، البته نابودی اسرائیل اتفاق خواهد افتاد و ان‌شاءالله قبله اول مسلمین از دست اشغال‌گران آزاد خواهد شد.

امام جمعه ورامین یادآور شد: یک توصیه هم به کسانی دارم که برای انتخابات ثبت نام می‌کنند و آن این است که برای رضای خدا و خدمت به مردم در صحنه انتخابات حاضر شوید و مواظب باشید حرف‌ها و مواضع شما به نظام اسلامی آسیب نزند.

آیت الله محمودی خاطرنشان کرد: همه ما امانتدار این انقلاب و نظام هستیم و هرکس به انقلاب اسلامی ضربه بزند گناه بزرگی را مرتکب شده است.

اخبار مرتبط

زمینه حضور گسترده مردم در دور دوم انتخابات مجلس فراهم شود

اعلام نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران

بیش از ۲ هزار شعبه اخذ رای میزبان آرای مردم تهران