پایداری مردم دلیل محکمی برای حضور در انتخابات است

امام جمعه شهرستان بویین زهرا گفت: حضور مردم در انتخابات به معنای آن است که مردم بعد از ۴۲ سال هنوز استوار ایستاده و به نظام، رهبری وآرمان های والای شهدا وفادارند.

به گزارش سراج24، حجت الاسلام اسدالله رضوانی، امروز در دیدار با جمعی از مسئولین شهرستان بویین زهرا در رابطه با انتخابات سال جاری گفت: حضور مردم برای بیگانگان در عرصه های مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی به ویژه انتخابات ناامیدکننده است و استکبار جهانی با دیدن این مشارکت، فکر توطئه را از سر خود بیرون می‌کند.

امام جمعه بویین زهرا خاطرنشان کرد: ملت ایران با شرکت در انتخابات به دشمنان اعلام می کنند که همیشه حامی و پشتیبان انقلاب اسلامی و آرمان های والای انقلاب بوده  و ادامه دهنده راه شهدا و امام خمینی (ره) هستند.

وی ادامه داد: زیرساخت لازم برای حضور پرشور مردم در این انتخابات فراهم است و به یاری خداوند باشکوه ترین انتخابات در ادوار نظام جمهوری اسلامی را در سال ۱۴۰۰ شاهد خواهیم بود.

رضوانی ادامه داد: حضور پرشور مردم در این رویداد سیاسی مبین عقیده خالص و ولایی ملت ایران نسبت به ارزش های انقلاب اسلامی است که در این انتخابات بیش از پیش متجلی می شود.

وی اظهار کرد: مشارکت پرشور مردم در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات ریاست جمهوری به طور قطع توطئه ها و کارشکنی دشمنان نظام جمهوری اسلامی را خنثی می کند.

حجت الاسلام رضوانی خاطرنشان کرد: انتخابات سرمایه ای ارزشمند و ماندگار است که مقبولیت و عظمت جمهوری اسلامی را در بین آحاد جامعه دوچندان می کند.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا گفت: پایداری مردم به نظام و انقلاب دلیل محکمی برای حضور درانتخابات است، چرا که  این حضور به معنای این است که مردم بعد از ۴۲ سال هنوز استوار ایستاده و به نظام، رهبری وآرمانهای والا ی شهدا وفا دارند.

حجت الاسلام رضوانی خاطرنشان کرد: هیچ  کشور بیگانه ای نمی تواند در برگزاری انتخابات سالم و حضور پرشور مردم در این عرصه برای ملت شریف ایران خط ونشان بکشد و به یقین با اقتدار آحاد جامعه جواب کارشکنی دشمنان نظام را  در پای صندوق های اخذ رای خواهند داد.

اخبار مرتبط