سید محمد خاتمی بر ضرورت ادامه دیدار اصلاح طلبان با مقام معظم رهبری تاکید کرده است.
به گزارش«سراج24»، پس از دیدار چندی پیش ۳ تن از اصلاح طلبان شامل مجید انصاری، اسحاق جهانگیری و موسوی لاری با رهبر معظم انقلاب، سید محمدخاتمی اخیرا در دیدار با مجید انصاری بر ضرورت تکرار این دیدارها تاکید کرده است.
وی در عین حال تصریح کرده که انصاری و مابقی اصلاح طلبان در دیدارهای خود سخنی در رابطه با انتخابات مطرح نسازند.
اختصاصی«سراج۲۴»
0نظر