گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی از مولفه های مهم تحقق شعار سال است

معاون فرهنگی تبلیغی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی و تشکیل دولت جوان انقلابی از مولفه های مهم تحقق شعار سال است.

به گزارش سراج24، حجت الاسلام رضا دیلمی، با اشاره به شعار سال «تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها»، اظهارکرد: انتخاب شعار سال با محوریت مسائل اقتصادی از سوی رهبر معظم انقلاب نشان می‌دهد منویات و نتایجی که مقام عظمای ولایت در حوزه اقتصادی و رونق تولید مورد نظرمد داشته اند به خوبی محقق نشده و تا مطلوب فاصله دارد.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی کنونی براساس شعار سال حکیمانه رهبر معظم انقلاب، ریل گذاری اقتصادی به سمت تولید، گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی، نگاه به درون و استفاده از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های درونی با هم افزایی نیروهای متخصص و با تشکیل یک دولت جوان مومن انقلابی با جریان سازی زنجیره تواصی و پشتیبانی مردم همیشه در صحنه، بصیر، صبار و شکور کشور است.

دیلمی با بیان اینکه چرخه تولید شامل بسیاری از عوامل و مباحث است، اضافه کرد: تولید می‌تواند شامل همه فعالیت‌ها و اقداماتی باشد که باعث می‌شود ارزش افزوده بیشتری در کشور ایجاد شده و عملاً این موضوع باعث افزایش درآمد ملی و ایجاد توانمندی‌ها، اقتدار اقتصادی و مزیت‌های جدید در کشور می شود.

وی بیان کرد: رشد فاخر علم و فناوری طی سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی و سرعت بسیار بالای آن ایجاب می‌کند که همه برنامه‌ها، اقدامات و راه حل‌ها بر پایه به روزترین علوم و فناوری‌ها صورت گیرد و این امر پشتوانه گسترده علمی کشور در دانشگاه‌ها و در تمامی حوزه‌های مدیریتی شود.

دیلمی گفت: قطعاً با حمایت تشکل های دینی و انقلابی، نهادهای مردمی و انقلابی، علما، نخبگان، فرهیختگان و حضور مجاهدانه و مجدانه مجلس شورای اسلامی و دستگاه قضایی کشور و پشتیبانی مردم فهیم و بصیر کشور، موانع فوق با تشکیل دولت جوان مومن انقلابی براساس شاخصه هایی که رهبر معظم انقلاب بیان فرمودند سریع‌تر رفع شده و به فضل الهی، با ایجاد محیط بهتر برای کارآفرینی، بستر لازم برای تحقق شعار سال مهیا می‌شود.

اخبار مرتبط