ائمه جمعه نقش بی بدیلی در فضای هم افزایی و وحدت دارند

استاندار ایلام با اشاره به اینکه ائمه جمعه نقش بی بدیلی در فضای هم افزایی و وحدت دارند، گفت: زیرساخت‌های لازم برای انتخابات پرشور در استان فراهم شده است.

به گزارش سراج24، محمد نوذری در نشست با ائمه جمعه استان با اشاره به شرایط سختی که ناشی از چالش‌های جهانی از جمله تحریم‌ها، کرونا و مشکلات اقتصادی برای کشور به وجود آمده، بر اهمیت آگاهی بخشی به مردم تاکید و اظهار داشت: ائمه جمعه پل ارتباطی خوبی بین مردم و دولت هستند که در ایجاد روحیه امید و نشاط در جامعه نقش موثری دارند.

وی با اشاره به بیانات نماینده ولی فقیه در استان در تبیین شرایط کشور، گفت: انتظاری که از شما عزیزان می‌رود این است که از ظرفیت‌های موجود برای توسعه استان ما را یاری کنید، به گونه‌ای که با برنامه ریزی و آگاهی بخشی، کام مردم شیرین و امید به آینده، شور و نشاط در جامعه حاکم شود.

وی با اشاره به اینکه در ایامی که به عنوان معاون سیاسی معرفی شدم، ایلام را با اربعین و مردمان مقاوم دفاع مقدس می‌شناختم ولی وقتی به اینجا آمدم دیدم مردم ایلام مرد روزهای سخت هستند، بیان کرد: در اینجا ابتدا افتخار خدمت به زوار امام حسین (ع) و سپس افتخار خدمت گزاری به مردم نصیبم شد و با خدای خود عهد کردم که در خدمت مردم باشم و در حوزه سیاسی پیگیری مطالبات مردم را در دستور کار قرار دادم.

استاندار ایلام با تاکید بر تلاش برای ایجاد مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و تبیین شرایط رقابتی برای مردم، گفت: وزارت کشور در کنار این وظایف ملی دو وظیفه ذاتی تامین سلامت و امنیت انتخابات را دارد.

وی گفت: زیرساخت‌های لازم برای انتخابات پرشور در استان فراهم، روند ثبت نامی ها رو به افزایش و هیئت‌های اجرایی هر دو انتخابات به صورت واحد تشکیل شده است.

نوذری افزود: همه فرمانداران را ملزم کردیم برای مشارکت حداکثری و انتخابات پرشور اقدام کنند که این مهم نیازمند همراهی و مشارکت ائمه جمعه سراسر استان در آگاهی بخشی و تبیین راهبردهای اساسی برای مردم است.

اخبار مرتبط