۴۵۰ بسته معیشتی بین نیازمندان خراسان شمالی توزیع شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی از توزیع ۴۵۰ بسته معیشتی ویژه نیازمندان و متأثرین از کرونا در قالب چهارمین مرحله توزیع بسته‌های طرح عیدانه خبر داد.

به گزارش سراج24، ابوالفضل محبان از توزیع ۴۵۰ بسته معیشتی بین نیازمندان و افراد آسیب دیده از کرونا خبر داد و اظهار کرد: این بسته‌های معیشتی شامل ماکارونی، عدس، برنج، تن ماهی، رب، قند و… است که هر کدام حدود ۵۰۰ هزار تومان ارزش ریالی دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی خاطرنشان کرد: این تعداد از بسته‌های معیشتی با کمک مردم و خیرین تهیه شده تا در روزهای پایانی سال ۹۹ و در آستانه سال ۱۴۰۰ دل این خانواده‌های نیازمند و متأثر از کرونا را شاد شود.

وی افزود: جمعیت هلال احمر خراسان شمالی از ابتدای امسال تا کنون بیش از ۹ هزار بسته معیشتی در قالب طرح‌های مختلف بین خانواده‌های نیازمند و متأثر از کرونا با کمک خیرین و همکاری دستگاه‌های مختلف توزیع کرده است.

محبان در ادامه از تلاش تمامی دست‌اندرکاران جمعیت هلال احمر خراسان شمالی تقدیر کرد و گفت: امدادگران، نجات گران و داوطلبان جمعیت هلال احمر استان طی امسال در تمامی سوانح و اتفاقات برای امدادرسانی حضور داشته اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی در انتها گفت: استان خراسان شمالی با تلاش داوطلبان و جوانان، در اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی جزو رتبه داران کشور است که نشان از حضور مردم در خط مقدم مقابله با بیماری کرونا از سال گذشته تا کنون دارد.

اخبار مرتبط