اجرای ۸۲ ویژه برنامه با محوریت نیمه شعبان و روز جمهوری اسلامی در گیلان

حجت الاسلام «مجتبی اشجری» از اجرای ۸۲ ویژه برنامه با محوریت نیمه شعبان و روز جمهوری اسلامی در استان گیلان خبر داد.

به گزارش سراج24، حجت الاسلام «مجتبی اشجری» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در نشست هماهنگی بزرگداشت نیمه شعبان و یوم‌الله ۱۲ فروردین، اظهار داشت: در بازه زمانی هشت تا ۱۲ فروردین سال ۱۴۰۰ به مناسبت سالروز ولادت باسعادت امام زمان (عج الله) و روز جمهوری اسلامی برنامه‌های شاد و پرنشاط در سراسر استان گیلان برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان نیمه شعبان و ۱۲ فروردین را دو عید بزرگ شیعیان و دوستداران نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و تصریح کرد: با توجه به محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس منحوس کرونا، مراسم و برنامه‌های بزرگداشت این دو عید بزرگ سلامت‌محور و با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

وی از اجرای ۸۲ ویژه برنامه با محوریت نیمه شعبان و روز جمهوری اسلامی در استان گیلان خبر داد و افزود: در شب نیمه شعبان یکشنبه ۸ فروردین ساعت ۲۱ آسمان شهر‌های سراسر استان نورافشانی شده و گلبانگ «یا مهدی (عج) ادرکنی» طنین انداز خواهد شد.

حجت الاسلام اشجری با تاکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت مساجد و بقاع متبرکه برای برگزاری جشن‌های این ایام، متذکر شد: آذین بندی و چراغانی محلات، ایجاد جلوه‌های بصیری ویژه نیمه شعبان و روز جمهوری اسلامی، فعال‌شدن بیلبورد‌ها و استند‌ها و اجرای ویژه‌برنامه‌های شاد و مفرح در دستور کار شهرداری‌های سراسر استان قرار گرفته است.

وی یوم‌الله دوازدهم فروردین را تجلی مشروعیت و مقبولیت نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به در پیش بودن دو انتخابات مهم در خردادماه سال ۱۴۰۰، از فرصت یوم‌الله ۱۲ فروردین برای تبیین نقش آفرینی مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی به ویژه در انتخابات بهره‌برداری خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه حماسه رژه خودرویی خانوادگی یوم الله ۲۲ بهمن استان گیلان در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شد، تصریح کرد: یک‌بار دیگر مردم استان گیلان ثابت کردند که در بزنگاه‌های حساس تاریخی و شرایط سخت بر همه محدودیت‌ها پیروز شده و با بصیرت و حضور پرشور و شعور خود در صحنه خواهند درخشید.

اخبار مرتبط