۴۰۰ بسته معیشتی هلال احمر در مناطق محروم خراسان جنوبی توزیع شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: با توجه به پیش رو بودن ایام نوروز، طی هفته گذشته ۴۰۰ بسته معیشتی در بین مناطق محروم چهار شهرستان توزیع شده است.

به گزارش سراج24، محمد رضا رضایی پیش از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به پیش رو بودن ایام نوروز بیان کرد: طی هفته اخیر در قالب طرح فرشتگان رحمت، ۸۸۰ ثوب البسه و تعدادی کفش به ارزش ۱۲۴ میلیون تومان بین نیازمندان در مناطق کم برخوردار توزیع شده است.

وی با بیان اینکه این اقلام در شهرستان های درمیان، طبس، بیرجند و فردوس توزیع شده است، گفت: همچنین ۴۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۱۲۰ میلیون تومان بین این محرومان توزیع شده است.

رضایی با بیان اینکه جمع آوری کمک های مردمی توسط شعب و خانه های هلال همچنان ادامه دارد، گفت: خیرین، نیکوکاران و مردم نوع دوست استان می‌توانند کمک های خود را با شماره گیری کد دستوری # ۵۶ * ۱۱۲ * و یا با واریز به حساب ۵۲۳۹۳۹۳۹۵۵ با شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۶۰۲۲۲۳۱۵۶ نزد بانک ملت برای کمک به نیازمندان اهدا کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی اعزام کاروان نیکوکاری به روستای دونخی را از جمله اقدامات انجام شده طی این مدت دانست و گفت: در قالب این کاروان ۲۰ سبد غذایی یکماهه و ۲۰ ست بهداشتی توزیع شده است.

رضایی توزیع ۲۰۰ ثوب البسه و ۵۰ قطعه اسباب بازی را از دیگر خدمات کاروان دانست و گفت: رنگ آمیزی دیوار های مسجد، رنگ آمیزی سرویس بهداشتی روستا، برگزاری جشن و مسابقه از دیگر خدمات کاروان بوده است.

رضایی از کمک ۴۹ میلیون تومانی یک خیر برای تامین لباس و کفش ایتام در شب عید خبر داد و گفت: همچنین به همت یک خیر، برای ۱۲۹ فرزند یتیم، لباس و کفش تهیه و توزیع شده است.

وی جذب خیّر برای تهیه ۷۰ ثوب لباس در درمیان را از دیگر اقدامات انجام شده دانست و افزود: همچنین به مناسبت فرارسیدن سال نو، ۴۰۰ ثوب البسه توسط خیرین بین نیازمندان طبسی توزیع شده است.

اخبار مرتبط