منبرها به سنگر دفاع از ارزش‌های انقلاب تبدیل شود

امام جمعه تویسرکان گفت: منبرهای روحانیت در مساجد باید با قوت بیشتر به سنگر دفاع از ارزش‌های انقلاب و نظام اسلامی تبدیل شود و مبلغان و روحانیون از ارتباط با اقشار مختلف غافل نشوند.

به گزارش سراج24، دومین جلسه شورای جامعه روحانیت شهرستان تویسرکان، در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار و اعضا به تبادل نظر و بیان دیدگاه های خود پرداختند.

حجت الاسلام مرتضی موحدی، امام جمعه تویسرکان در این جلسه با تاکید بر نقش مهم روحانیت در جامعه، اظهار کرد: در تمام عرصه‌ها خصوصا ۴۲ سال گذشته، روحانیت و طلاب دارای نقش  بسزایی در پیشبرد اهداف انقلاب بوده و هستند و در گام دوم انقلاب نیز لازم است که این حضور استمرار داشته باشد.

وی افزود: منبرهای روحانیت در مساجد باید با قوت بیشتر به سنگر دفاع از ارزش‌های انقلاب و نظام اسلامی تبدیل شود و مبلغان و روحانیون از  ارتباط با اقشار مختلف غافل نشوند.

امام جمعه تویسرکان با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر امید آفرینی، یادآور شد: روحانیت به عنوان افسران جنگ نرم، در فضای مجازی همچون عرصه‌های دیگر نقش آفرینی کنند و به دنبال امیدآفرینی و بصیرت افزایی باشند.

وی اظهار کرد: دشمنان هر لحظه به دنبال ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و لذا باید هوشیار باشیم، چرا که لازمه موفقیت در این راه پر پیچ و خم، داشتن آمادگی لازم در برخورد با دشمن است.

در این جلسه با موافقت حجت الاسلام موحدی و دیگر اعضا، مقرر شد تا برای آشنایی هر چه بیشتر طلاب و روحانیون با اندیشه‌های امام خمینی(ره)، مسابقه‌ای به صورت کتبی از کتاب منشور روحانیت برگزار شود.

اخبار مرتبط