نقش آفرینی بهزیستی فراتر از ارائه خدمت به مددجویان است

سرپرست استانداری ایلام با اشاره به اینکه نقش آفرینی بهزیستی فراتر از ارائه خدمت به مددجویان است، گفت: دسترسی به خدمات بهزیستی آسان تر می شود.

به گزارش سراج24، محمد نوذری صبح امروز دوشنبه در مراسم افتتاح مراکز خدماتی بهزیستی مثبت زندگی که با حضور رئیس جمهور و به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، ضمن تجلیل از اقدامات متنوع بهزیستی به جامعه هدف خود از نقش مهم مراکز مثبت زندگی گفت و تصریح کرد: با ایجاد این مراکز دسترسی به خدمات بهزیستی آسان‌تر می‌شود.

وی در ادامه گفت: مهمترین هدف مراکز مثبت زندگی دسترسی آسان مردم و مددجویان به خدمات بهزیستی در سریع‌ترین زمان و فرصت ممکن است.

سرپرست استانداری ایلام از مزایای دیگر مراکز مثبت زندگی گفت و اضافه کرد: با توجه به اینکه مراکز مثبت زندگی در مناطق مختلف شهری و روستایی راه اندازی می‌شوند این مهم علاوه بر خدمت رسانی گسترده‌تر به جامعه هدف باعث کاهش مراجعه مردم به مراکز بهزیستی می‌شود.

وی افزود: برون سپاری فعالیت‌ها به بخش خصوصی و ایجاد اشتغالزایی سومین مزیت ایجاد مراکز مثبت زندگی است.

نوذری با عنوان این مطلب که نقش آفرینی بهزیستی فراتر از ارائه خدمت به مددجویان است، گفت: بهزیستی علاوه بر خدمت رسانی به مددجویان در امور مختلف آنان چون اشتغال زایی، مسکن، توانبخشی و … در حوزه خدمات حمایتی و تخصصی نیز فعالیت قابل توجه‌ای دارد.

اخبار مرتبط