عباسی در گفتگو با سراج24:

رویداد شتاب ویکند آنلاین کودک برگزار شد

رویداد «شتاب ویکند کودک» به همت مرکز بازی و نرم‌افزارهای تلفن همراه سازمان فضای مجازی سراج با هدف درآمدزا کردن محصولات طرح شتاب در روزهای ۲۹ بهمن لغایت اول اسفندماه برگزار ‌شد.

مهدی عباسی، مدیر مرکز بازی و نرم‌افزارهای تلفن همراه سازمان فضای مجازی سراج در گفت‌وگو با سراج24، با بیان اینکه این رویداد سه‌روزه با هدف درآمدزایی ارزی محصولات طرح شتاب به‌صورت آنلاین برگزار شد، اظهار کرد: در رویداد «شتاب ویکند کودک»، ۱۲۰ نفر در قالب ۳۵ گروه از سراسر کشور شرکت کردند و به رقابت با یکدیگر پرداختند.

وی افزود: در این برنامه کارگاه‌های آموزشی از قبیل «سئو نرم‌افزار و بازی در گوگل پلی»، «آشنایی با کمینه محصول»، «قوانین و چالش‌های تبلیغات و انتشار در گوگل پلی»، «نحوه ارائه به سرمایه‌گذار» و «بوم مدل کسب‌وکار» برگزار شد و در نهایت، گروه‌های شرکت‌کننده توسط فعالان اکوسیستم اپلیکیشن و بازی حمایت شدند.

عباسی در ادامه با اشاره به مشارکت بالای بانوان فعال بازی و نرم‌افزارهای تلفن همراه در شتاب ویکند بیان کرد: اکثریت افراد شرکت‌کننده در رویداد از آموزش دیدگان دوره‌های آموزشی شتاب در سراسر کشور بودند که با تشکیل گروه‌هایی در این رویداد حضور پیدا کردند.

مدیر مرکز بازی و نرم‌افزارهای تلفن همراه سازمان فضای مجازی سراج در پایان گفت: ۱۰ تیم برتر جهت سرمایه گذاری، وارد فرآیند سرمایه گذاری شده‌اند.

گفتنی است که این رویداد بی‌نظیر برای نخستین‌بار در کشور به‌صورت آنلاین در حوزه‌ی نرم‌افزار و بازی‌های تلفن‌همراه برگزار شد؛ محصولات رویداد «شتاب ویکند کودک» برای رده سنی کودکان پیش‌دبستانی و در ژانر آموزشی تولید می‌شوند.

لازم به ذکر است که برای آشنایی با طرح ملی شتاب می‌توانید به سایت shetab.info مراجعه نمایید.

اخبار مرتبط