انقلاب اسلامی هویت جدیدی به زنان داد

مدیر مرکز حوزه علمیه خواهران گلستان با بیان این که زنان قبل از انقلاب جایگاهی نداشتند، گفت: انقلاب اسلامی هویت جدیدی به زنان داد.

به گزارش سراج24، سید نفیسه حسینی واعظ عصر چهارشنبه در همایش فجرآفرینان ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه (س) اظهار کرد: باید از سیره و روش بانوی بزرگوار که اسوه حسنه و الگوی تمام عیار است، پیروی کنیم.

وی با اشاره به ایام دهه فجر افزود: باید در این ایام دستاوردهای انقلاب را که دشمنان تلاش می‌کنند ما آنها را به فراموشی بسپاریم، برجسته کنیم.

مدیر مرکز حوزه علمیه خواهران گلستان ادامه داد: بانوان در صف اول انقلاب حاضر بوده و انقلاب هم به بانوان خدمت کرد.

وی با بیان اینکه در زمان قبل از انقلاب زنان جایگاهی نداشتند، گفت: اگر هم جایگاهی برای زن تصور می شد جایگاه ابتذال بود نه جایگاه انسانیت و کرامت.

حسینی واعظ بیان کرد: افزایش مراکز دینی و دانشگاهی از دستاوردهای انقلاب است و بعد از انقلاب هزاران بانو دانشمند تربیت شدند.

وی اضافه کرد: قبل از انقلاب قرآن در کنج خانه ها بود و در مراکز علمی جایگاهی نداشت اما بعد از انقلاب، قرآن عینیت پیدا کرد و دشمن زبون و ذلیل مجبور شد قرآن سوزی کند.

مدیر مرکز حوزه علمیه خواهران گلستان اظهارکرد: تاسیس دانشکده های قرآنی، ساخت سریال های قرآنی، نشر بیش از ۳۷ هزار عنوان کتاب قرآنی، طبع و نشر ۲۰۰ میلیون نسخه قرآن و تاسیس هزاران مدرسه و خانه قرآنی از برکات انقلاب اسلامی است.

اخبار مرتبط