جزئیات برگزاری ششمین جشنواره مد و لباس اسلامی ایرانی

قرار است ششمین جشنواره مد و لباس اسلامی ایرانی استان گلستان با رویکرد نقش و رنگ پوشاک ۱۶ قوم ساکن در این استان برگزار شود.

به گزارش سراج24، چندی پیش فراخوان ششمین جشنواره مد و لباس اسلامی ایرانی استان گلستان در حالی منتشر شد که این استان با تکیه بر تمامی ظرفیت‌های فرهنگی، جغرافیایی و تاریخی، در سال گذشته به‌عنوان محور موضوعی جشنواره مد و لباس فجر انتخاب شد.

علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد تا ۳۰ دی‌ماه فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره به نشانی مجازی ارسال و یا به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان مراجعه کنند.

عادله کشمیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان نیز طی روزهای اخیر و در کارگروه تخصصی اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده استان گلستان اظهار داشته که در قالب جشنواره مد و لباس طرح جشنواره استانی مد و لباس اسلامی ایرانی مصوبه اتاق فکر فرهنگ و آموزش بانوان استان در دو مرحله اجرایی می‌شود.

به گفته او، این دوره جشنواره استانی مد و لباس اسلامی ایرانی با رویکرد نقش و رنگ پوشاک ۱۶ قوم ساکن در گلستان برگزار می‌شود.

ششمین جشنواره مد و لباس اسلامی ایرانی استان در دو فاز اجرا می‌شود و در فاز اول طرح با رویکرد و هدفمندی نقش و رنگ پوشاک اقوام گلستان با موضوع طراحی فرم پوشاک اداری آقایان و بانوان اجرا می‌شود و پس از اجرای مرحله اول و انتخاب آثار در بخش پوشش اداری بانوان و آقایان طی برگزاری نمایشگاه و اطلاع‌رسانی به دستگاه‌های اجرایی و حمایت استانداری از تولیدکنندگان، طرح همسان‌سازی پوشش کارکنان دستگاه‌های اجرایی می‌شود.

اخبار مرتبط

هنرمندان موسیقی از یکدیگر حمایت کنند

جای آثاری با ارزش‌های دینی در فیلمسازی خالی است

اعلام هیئت داوران جشنواره کن