ارسال ۲۵۰ اثر به سوگواره به وقت دلتنگی

رئیس مجمع جوانان البرز از ارسال ۲۵۰ اثر به سوگواره به وقت دلتنگی خبر داد.

به گزارش سراج24، محسن انصاری اظهار کرد: اختتامیه اولین دوره سوگواره به وقت دلتنگی در راستای گرامیداشت مقام شهید حاج قاسم سلیمانی در چند بخش با حضور مسئولین استانی و شهری برای تجلیل از افرادی که آثار خود را به دبیرخانه سوگواره ارسال کردند برگزار شد.

وی هدف از برگزاری این سوگواره را زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره سردار دل‌ها و تلاش برای الگوسازی در زمینه مکتب سلیمانی برای جوانان عنوان کرد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه تمامی اقشار، افکار و سلایق حاج قاسم را دوست داشتند، با پر کشیدن وی پدر معنوی خود را از دست دادیم و همه نیز به این موضوع واقف هستند، امیدواریم توانسته باشیم قدری از دین خود را نسبت به ایشان ادا کرده و وظیفه خود را به درستی انجام داده باشیم.

رئیس مجمع جوانان البرز با اعلام خبر ارسال ۲۵۰ اثر به دبیرخانه سوگواره به وقت دلتنگی بیان کرد: از این تعداد ۴۱ اثر به عنوان برگزیده انتخاب شدند، در بخش اعتبارات کمی مشکل داشتیم، البته هیئت ورزش‌های همگانی و سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری کرج یاری‌گر ما بودند.

وی خاطرنشان کرد: در بخش‌های عکاسی، کلیپ و دلنوشته بیشترین آثار ارسالی را داشتیم و در بخش مستند و نماهنگ کارها به لحاظ دلی بودن، بسیار تأثیرگذار و قابل توجه بودند.

انصاری از برگزاری این سوگواره در سال‌های آینده خبر داد و متذکر شد: ما می‌توانیم با پای کار آمدن جوانان در تمامی عرصه‌ها شاهد عملیاتی شدن مکتب حاج قاسم در تمامی اقشار جامعه باشیم و بر همین اساس تصمیم به برگزاری سوگواره در سال‌های آتی را نیز داریم.

اخبار مرتبط