برگزاری ۴۰ محفل انس با قرآن به مناسبت سالروز شهادت سردار دل‌ها

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه از برگزاری ۴۰ محفل انس با قرآن به مناسبت سالروز شهادت سردار دل‌ها و دهه بصیرت خبر داد.

به گزارش سراج24، حجت الاسلام محمد صالحی با بیان اینکه ۴۰ محفل انس با قرآن کریم در ایام سالروز شهادت سردار دل‌ها و دهه بصیرت برگزار می‌شود، اظهار کرد: برنامه‌های متعددی در بقاع متبرکه کرمانشاه بر بستر فضای مجازی اجرا شد.

وی افزود: به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهید مکتب حسینی، سپهبد حاج قاسم سلیمانی، و در راستای طرح کمک‌های مومنانه چهار هزار بسته معیشتی با نام متبرک ایشان در روز یکشنبه ۱۴ دی ماه میان نیازمند و خانواده‌های کم برخوردار توزیع می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با بیان اینکه سردار سلیمانی سرباز با بصیرت مکتب حسینی است، ادامه داد: دهه بصیرت یادآور خرداد ۱۳۴۲، ۱۲ و ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ بوده که تمامی این رویدادهای مهم در تاریخ انقلاب اسلامی در امتداد عاشورا است.

وی خاطرنشان کرد: دهه بصیرت نمایانگر تجدید بیعت مردم با امام، شهدا و آرمان‌های انقلاب اسلامی بوده که موجب شکست خوردن تمام توطئه‌ها و گستاخی دشمن شد، این بیداری عمومی باعث ادامه یافتن نهضت اباعبدالله الحسین (ع) شده و یادآور تمام رنج‌های متحمل شده ی مردم برای رسیدن به انقلاب است.

حجت الاسلام صالحی با اشاره شهادت مظلومانه حاج قاسم سلیمانی در عراق تصریح کرد: وی همچون ارباب بی کفن، اباعبدالله الحسین (ع)، در همان سرزمین به شهادت رسید که این امر نشان دهنده تخطی دشمنان از مناسبات بین المللی، شکستن حریم عراق و به شهادت رساندن مهمان آن کشور است.

اخبار مرتبط