۹ دی روز بیعت با ولایت و اهل بیت(ع) بود

نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: روز ۹ دی‌ماه یاد آور حماسه عظیم وارزشمندی است که ملت غیور ایران در سال ۸۸ آفریدند و با ولایت و اهل بیت(ع) دوباره بیعت کردند.

به گزارش سراج24، آیت الله لطف الله دژکام ظهر سه شنبه در سخنان خود به مناسبت سالروز ۹ دی ماه، گفت: روز نهم دی‌ماه یاد آور حماسه عظیم وارزشمندی است که ملت غیور ایران در سال ۸۸ آفریدند و با ولایت و اهل بیت (ع) دوباره بیعت کردند.

وی با اشاره به اینکه نهم دی ماه روز حمایت از ولایت فقیه است ادامه داد: هر وقت و هر جایی لطمه‌ای می‌خواسته پیش بیاید، این همت و غیرت فاطمی مردم ایران بوده است که ایستادند و مانع از ان لطمه شدند

امام جمعه شیراز گفت: در سال ۸۸ دست خدا از استین ملت بیرون آمد و فتنه‌های آن سال خاموش و بی اثر شد.

او ادامه داد: بصیرت داشتن جز با توسل به حضرت فاطمه زهرا میسر نیست چرا که بصیرت پیوسته و مرتبط با حضرت صدیقه طاهره است.

آیت الله دژکام به نقش مؤثر روحانیت در افزایش بصیرت جامعه اشاره کرد و گفت: روحانیت نقش دعوت گری را باید با جدیت دنبال کنند و این وظیفه اصلی روحانیت است.

آیت الله دژکام با بیان اینکه دعوت باید به همراه بصیرت باشد، افزود: بصیرت یک نوع آگاهی است و باید در جهت توسعه آن گام برداشت و روحانیت باید در این زمینه پیشگام باشد.

امام جمعه شیراز بیان کرد: آگاهی به احکام اهل بیت مهمترین محور بصیرت است و این را باید به جد دنبال کرد.

او گفت: علم و ایمان باید در کنار هم باشد تا بصیرت به وجود بیاید، ایمان به اهل بیت را باید در برابر دشمن تقویت کرد، چرا که هدف دشمن گرفتن ایمان است.

اخبار مرتبط