خلاقیت یک آموزگار در تبریک روز پرستار با ترویج فرهنگ در خانه ماندن

آموزگار کلاس دوم دبستان شاهد شهید حقدوست از دانش‌آموزانش خواست تا با یک نقاشی زیبا روز پرستار و شب یلدا را به پرستاران تبریک گفته و آن را در فضای مجازی به کادر درمان تقدیم کنند.

به گزارش سراج24، معلم پایه دوم دبستان شاهد شهید حقدوست شهرستان ابرکوه به دفاع از مدافعان سلامت و با هدف شناساندن زحمات بی‌دریغ پرستاران، امروز در کلاس مجازی با بیان داستانی از رشادت حضرت زینب(س) در کربلا و ارائه توضیحاتی از انسانیت و بزرگ‌مردی پرستاران نمونه کشور، از دانش‌آموزان خواست تا با یک نقاشی شب یلدا و روز پرستار را به همه مدافعان سلامت تبریک بگویند.

مریم عابدین پور اظهار کرد: این نقاشی‌ها در کلاس مجازی امروز باهدف همراهی و همدلی با کادر درمان در شب یلدا برای در خانه ماندن و پرهیز از برگزاری مهمانی و دورهمی ها جهت جلوگیری از اوج‌گیری مجدد ویروس کرونا، با عنوان «شب یلدا در خانه می‌مانیم» طراحی شد.

وی افزود: ما تلاش کردیم در برگزاری این کلاس نقاشی شرایط و کار سخت و پر مشقت کادر درمان طی ۱۱ ماه اخیر در خدمت‌رسانی به بیماران کرونایی را به دانش آموزان تفهیم کرده و به نوعی فرهنگ در خانه ماندن را ترویج کنیم.

این آموزگار ادامه داد: دانش آموزان هر ساله با حضور در بیمارستان و تقدیم شاخه‌های گل به پرستاران از آنان تجلیل می‌کردند؛ اما در شرایط فعلی و به دلیل رعایت اصول بهداشتی مراتب قدردانی خود را با کشیدن این نقاشی‌ها و ارسال آن از طریق فضای مجازی برای کادر درمان و والدینی که در این عرصه شاغل هستند، اعلام کردند.

اخبار مرتبط