افزایش فعالیت های جهادی در قرارگاه شهید سلیمانی خرم بید

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم بید گفت: هیئات مذهبی و تشکل های قرآنی در شهرستان خرمبید خط مقدم طرح فرهنگی اجتماعی شهید سلیمانی هستند.

به گزارش سراج24، حجت‌الاسلام عقیل اکبری افزود: از ابتدای شیوع بیماری منحوس کرونا در راستای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم بید با برگزاری جلسات متعدد با گروه‌ها و تشکل‌های مردمی در جهت ایجاد انسجام و عملیاتی کردن طرح مکتب شهید سلیمانی، برنامه‌ها و فعالیت‌های خود را شروع کرد.

وی تاکید کرد: فعالان فرهنگی مساجد، هیئات مذهبی و تشکل‌های قرآنی و مردمی، خط مقدم در طرح فرهنگی اجتماعی شهید سلیمانی هستند. حجت‌الاسلام اکبری اظهار داشت: به همت اداره تبلیغات اسلامی، کارگاه آموزشی تغسیل، تکفین و تدفین اموات کرونایی با حضور حجت‌الاسلام همایی معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه و مسؤول گروه جهادی تغسیل و تجهیز اموات کرونایی استان فارس و آموزش ۴۰ نفر از مبلغین و داوطلبین خواهر و برادر این شهرستان در حوزه علمیه امام صادق (ع) صفا شهر برگزار شد.

وی همچنین گفت: این دو گروه جهادی علاوه بر مشارکت در امر تجهیز اموات کرونایی، به مدافعان سلامت در شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان و حتی بیماران کرونایی در منازل، خدمت رسانی می‌کنند.

اکبری یاداور شد: همراهی و همکاری برخی هیئت‌های مذهبی شهرستان ازجمله هیئت رزمندگان اسلام و مؤسسه خیریه مشهد مرغاب تولید و توزیع ۱۵ هزار ماسک، یک هزار و ۸۰۰ بسته معیشتی ،۳۰۰ هزارتومانی، ۵۰۰ بسته غذای گرم و توزیع آن بین خانواده‌های مبتلا به کرونا و آماده کردن حدود ۴ هزار بسته پذیرایی مخصوص شب یلدا از برنامه‌های انجام شده در شهرستان است.

اخبار مرتبط