ضرورت حفظ نهاد خانواده در برابر تهاجم فرهنگی دشمن

رییس اداره عقیدتی - سیاسی نیروی زمینی محوری ارتش با اشاره به اهمیت نهاد خانواده، گفت: اگر ما خانواده را حفظ کرده و سعی کنیم در معرض تهاجم فرهنگی دشمن قرار نگیرد ضربه نخواهیم خورد.

به گزارش سراج24، حجت الاسلام شبانعلی صالحی در مراسم پایانی جشنواره گوهر فاطمی عفاف و حجاب با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب خانواده را تنگه اُحُد نظام معرفی کردند، اظهار کرد: راه حفظ خانواده این است که به این گفته ایشان باور داشته باشیم و آن را ترویج و تبدیل به گفتمان کنیم. اگر ما خانواده را حفظ کرده و سعی کنیم در معرض تهاجم فرهنگی دشمن قرار نگیرد ضربه نخواهیم خورد.

رئیس عقیدتی - سیاسی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلام گفت: مباحث خانواده را باید در اولویت نخست قرار داد و دغدغه دینی بودن خانواده را داشت و خانواده را از آسیب‌های اجتماعی به خصوص در عرصه فضای مجازی ایمن کرد، علاوه بر این باید سواد رسانه‌ای پدران و مادران افزایش یابد و در عرصه‌های مختلف مهارت‌های همه جانبه کسب کنند.

در ادامه امیر سرتیپ عباس فلاح در این مراسم بیان کرد: این که در جریان منکرات و جریان‌های مخالف ارزش‌های انقلاب کسی از خانواده ارتش وجود ندارد نتیجه یک کار فرهنگی مهم و ارزشمند است.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: این که دشمن در اروپا با مظاهری مثل نماز و مسجد و اذان برخورد نمی‌کند اما با ورود فرد محجبه به دانشگاه و دیگر اماکن برخورد می‌شود نشانگر اهمیت موضوع حجاب و ترس دشمن از آن است.

وی با اشاره به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر افزود: احیای این فریضه اهمیت بالایی دارد.

همچنین امیر سرتیپ رضا آذریان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق ارتش بیان کرد: یکی از برکات نظام تشکیل سازمان عقیدتی - سیاسی در ارتش بود که از برکات آن ارتش انقلابی، با بصیرت و دارای آگاهی سیاسی اجتماعی و فرهنگی بالاست.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق ارتش اظهار کرد: با تهاجم فرهنگی غرب با تمام وجود مقابله و تلاش می‌کنیم در مباحث عفاف و حجاب در شأن و جایگاه ارتش فعالیت‌های مختلفی انجام دهیم.

وی با بیان این که این قرارگاه پارسال در مجموع یگان‌های ارتش رتبه برتر بصیرت افزایی و معنویت محوری را کسب کرده است ادامه داد: قرارگاه شمال شرق ارتش ارتباط بسیار خوبی با ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی دارد.

گفتنی است، در پایان این جشنواره از نفرات و یگان‌های منتخب و برتر در حوزه امر به معروف و نهی از منکر نیز تجلیل و قدردانی شد.

اخبار مرتبط

حضور شیعه و سنی در راهپیمایی روز قدس نشان از شکست دشمن دارد/ مردم نقشه های ایادی تروریست دشمن را نقش بر آب کردند