دو جشنواره «رفیق خوشبخت ما» و «نامه ای برای خدا» برگزار می‌شود

روح الله عبداللهی مدیر روابط عمومی سازمان تبلیغات استان تهران از برگزاری دو جشنواره«رفیق خوشبخت ما» و «نامه ای برای خدا» برای سنین نوجوانان و خردسالان خبر داد.

به گزارش سراج24، روح الله عبداللهی در خصوص فعالیت‌های سازمان تبلیغات استان تهران گفت: با توجه به فرارسیدن اولین سالگرد شهادت مظلومانه سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی اولین جشنواره سرود برای گروه سنی نوجوان با محوریت سردار سلیمانی در سطح استان تهران و برگزار می‌شود.

وی از برگزاری جشنواره در دو بخش صوتی و نماهنگ خبر داد و گفت: آثار منتخب ضمن پخش از رسانه ملی در قالب یک آلبوم جمع‌آوری و در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته و آثار برگزیده تقدیر خواهند شد.

عبداللهی با اشاره به اینکه ریاست این جشنواره برعهده حجت الاسلام سهرابی مدیر کل تبلیغات استان تهران است گفت:علاقه‌مندان می‌توانند از امروز تا پایان آذرماه آثار خود را به دبیرخانه جشنواره به نشانی rafigh_khoshbakht@ ارسال کنند. فرایند داوری از ابتدای دی‌ماه آغاز و از پنجم دی‌ماه پخش برخی از آثار منتخب از رسانه ملی آغاز می‌شود. نهایتاً ۱۰ برگزیده در هر بخش معرفی و تجلیل می‌شوند.

وی به دیگر فعالیت‌های پیش روی سازمان تبلیغات استان تهران اشاره کرد و گفت: پویش و چالش نامه‌ای به خدا ویژه کودکان ۳ الی ۱۰ سال از دیگر فعالیت‌های پیش روی سازمان تبلیغات استان تهران می‌باشد. فضای روانی کودکان در خصوص کرونا و ارتباط با خدا تأثیرات سختی گذاشته است که از این طریق و ارتباط با خدا مطرح می‌نمایند.

عبداللهی با اشاره به اینکه این جشنواره تا ۲۰ دی ماه فرصت دارد افزود: کمیته بررسی آثار توسط گروه پژوهشی کودک و نوجوان بررسی می‌شود که در قالب دل نوشته و کلیپ و نقاشی برای دبیرخانه ارسال شود.

مدیر روابط عمومی تبلیغات استان تهران با اشاره به اینکه این پویش فعالیت مشترک بین سازمان تبلیغات استان تهران و خانواده فرهنگی بوژان است، افزود: به ۲۰۰ اثر به قید قرعه جوایزی اهدا خواهد شد همچنین آثار برگزیده در قالب کتاب چاپ شده و به صورت یادبود به همه شرکت کنندگان اهدا می‌شود.

وی ادامه داد: کسانی که دارای لهجه یا گویش خاصی هستند در صورتی که آثار را با همان لهجه و گویش خود ارسال کنند امتیاز ویژه ای خواهند داشت.

وی در پایان گفت: برای شرکت در جشنواره نامه‌ای برای خدا علاقه مندان می‌توانند از طریق شماره ۰۹۱۹۷۱۵۲۴۰۵ در تمامی شبکه‌های اجتماعی آثار خود را ارسال نمایند.

اخبار مرتبط

هنرمندان موسیقی از یکدیگر حمایت کنند

جای آثاری با ارزش‌های دینی در فیلمسازی خالی است

اعلام هیئت داوران جشنواره کن