اعزام ۸۴ گروه جهادی به شهرهای درگیر با آبگرفتگی در بندرماهشهر

فرمانده سپاه ماهشهر گفت: از ابتدای آبگرفتگی‌ها تاکنون در سه شهر ماهشهر، چمران و بندر امام خمینی ۸۴ گروه جهادی به منطقه اعزام شدند و در کنار مردم مشغول به انجام خدمت هستند.

به گزارش سراج24، سرهنگ کریم بابایی فرمانده سپاه ماهشهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از بارش باران‌های اخیر شاهد آبگرفتگی معابر و منازل مسکونی در شهرهای ماهشهر، چمران و بندر امام خمینی(ره) بودیم.

وی افزود: از همان ساعات ابتدایی بسیجیان و گروه‌های جهادی به منطقه اعزام شدند و در بندر ماهشهر و چمران به دلیل داشتن زیرساخت‌های مناسب‌تر نسبت به بندر امام خمینی(ره) ظرف ۲۴ ساعت مشکل آبگرفتگی مرتفع شد.

فرمانده سپاه ماهشهر گفت: از ابتدای آبگرفتگی‌ها تاکنون در این سه شهر ۸۴ گروه جهادی به منطقه اعزام شدند و در کنار مردم مشغول به انجام خدمت هستند.

وی ادامه داد: بسیجیان در این سه شهر با ورود به منازل اقدام به انجام اموری مثل شستن فرش، انتقال مردم به محل اسکان، پخت و توزیع غذا شدند و وضعیت در بندر ماهشهر و چمران تقریبا به یک حالت تثبیت شده رسید.

بابایی تصریح کرد: باتوجه به بارش ۱۷۰ میلیمتری باران در بندر ماهشهر که رقمی کم‌سابقه طی سال‌های اخیر است و ضعف در سیستم فاضلاب و دفع‌ آب‌های سطحی خوزستان سپاه ولیعصر(عج) استان با حضور سردار شاهوارپور اقدام به استقرار پمپ‌های بزرگ ۸۰ اینچی و پمپ‌های کوچک‌ نمود.

اخبار مرتبط