ثبت پرونده 40 شهید مدافع سلامت در سامانه بنیاد

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور از پرداخت مطالبات کامل خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران خبر داد.

به گزارش سراج24، محمود پاک دل، معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در سفر به سمنان اظهار کرد: معوقاتی در خصوص پرداخت حق درمان، پرداخت مطالبات و پاداش خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران در کشور داشتیم که اقدامات لازم در دستور کار قرار گرفت که بخشی از این ‌معوقات و حقوق خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران کشور توسط دولت و مابقی نیز از محل املاک این بنیاد پرداخت شد.

وی با بیان اینکه امروز می توان گفت که مطالبات به طور کامل پرداخت شده است تصریح کرد: در حال حاضر مراکز طرف قرارداد بیمه ای به ۲ برابر افزایش یافته و باز پرداختی های عزیزان خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران در مدت بسیار کوتاه انجام می‌شود.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور از به حداقل رساندن نارضایتی‌ها در این بخش خبر داد و افزود: با تلاش‌هایی که صورت گرفته خوشبختانه شرایطی ایجاد شده که بحمدلله امروز شاهدیم که عمده نارضایتی های موجود برطرف شده است.

وی با اشاره به خدمات‌دهی به خانواده شهدای سلامت گفت: در بحث شهدای مدافع سلامت، پرونده ۴۰ نفر از این شهدای والامقام نهایی و تکمیل شده و پس از ثبت در سامانه بنیاد شهید و امور ایثارگران، ارائه خدمات به خانواده این عزیزان انجام می‌شود.

پاک‌دل با تقدیر از خدمات مدیرکل پیشین بنیاد شهید استان افزود: از تلاش های و زحمات ۷ ساله آقای فریدون در پست مدیرکلی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان تقدیر و تشکر کرده و از توانمندی های ایشان در بخش های دیگر استفاده خواهیم کرد.

به گزارش سراج24 در این آیین ضمن تقدیر از حجت‌الاسلام فریدون مدیرکل پیشین بنیاد شهید استان ، یزدانی به عنوان مدیرکل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان معرفی شد.

اخبار مرتبط

شناسایی هویت شهید «مجتبی نادر طهرانی»

روایتی از شهادت مرتضی مطهری؛ معلم طراز اول انقلاب

نباید حکم حجاب را برای نسل کنونی بدیهی فرض کنیم