امام جمعه آوج درگذشت

حجت‌الاسلام هاشمی صبح امروز به دلیل ابتلاء به بیماری کرونا درگذشت.

به گزارش سراج24، حجت‌الاسلام سیدضیاء‌الدین هاشمی امام جمعه آوج صبح جمعه پس از تحمل سه هفته رنج بیماری کرونا در بیمارستان بقیه‌الله تهران دار فانی را وداع گفت.

وی که از شخصیت‌های انقلابی و تأثیرگذار استان قزوین و مخصوصاً منطقه محروم آوج بود بیش از دو دهه مسئولیت امامت جمعه و تبلیغ دین را در این منطقه بر عهده داشت.

سراج24درگذشت این مجاهد خستگی ناپذیر را تسلیت عرض می‌کند.

اخبار مرتبط