مستند 20 قسمتی «موکب آه» در زنجان تولید شد

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان از تولید مستند 20 قسمتی «موکب آه» در زنجان خبر داد و گفت: این مستند به مناسبت اربعین حسینی تولید شد.

به گزارش سراج24، لیلا کریمی اظهار کرد: شیوع بیماری کرونا و عواقب ناشی از آن تاثیرات منفی بر همه حوزه‌ها گذاشت، خیلی از فعالیت‌ها را مختل کرد و حتی برخی از عرصه‌های اجتماعی و فرهنگی را تا تعطیلی پیش برد.

وی تصریح کرد: با توجه به ظرفیت‌ها و امکانات فراهم شده توسط فضای مجازی، حجم وسیعی از فعالیت‌های هنری، فرهنگی، علمی، آموزشی و .... به سمت آن گسیل شد.

 معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه کمیت برنامه‌های تولید و پخش شده در فضای مجازی به طور محسوسی افزایش یافت، افزود: در این ایام اقدامات مختلفی در قالب «پویش در خانه بمانیم» اجرایی شد که از جمله آن «ورزش در خانه» و «جوان شو مجازی» و ... بود که با استقبال خوب مخاطبان مواجه شد.

وی تصریح کرد: در حوزه جوانان نیز سازمان‌های مردم نهاد در مناسبت‌های مختلف به تولید و پخش محتوای فرهنگی و آموزشی پرداختند که از جمله مهم‌ترین این محصولات فرهنگی می‌توانیم به 120 کلیپ، 340 پوستر و 6 موشن گرافی با موضوع پیشگیری از بیماری توسط سمن‌ها تولید شد.

کاظمی از راه‌اندازی «جوانی تی وی» توسط مجمع سمن‌های جوانان استان و اجرای برنامه‌های متنوع در هفته جوان و پخش زنده از اینستاگرام که به عنوانی یکی از شاخص‌ترین عملکردهای جوانان کشور در ایام شیوع کرونا شناخته شد خبر داد و افزود:  پویش «جوان شو مجازی» در هفت محور سرگرم شو، شادشو، ماهرشو، قرآنی شو، ورزشی شو، کتابخوان شو و کرونایی نشو  نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی در ایام کرونا بود.

وی افزود: تولید مستند سه قسمتی «ایستاده در میدان جهاد» توسط سمن سپهر همدلی با همکاری بسیج ورزشکاران به مناسبت هفته دفاع مقدس و تولید مستند 20 قسمتی «موکب آه» توسط سمن میعاد راهیان تندرستی به مناسبت هفته دفاع مقدس نیز از دیگر برنامه‌هایی است که به شکل مجاری اجرایی شده است.

اخبار مرتبط

امکان ورود زائران با خودرو شخصی به عراق فراهم می‌شود؟

روایتی از محبان و دوست‌داران اهل بیت(ع) در آفریقا/ پایتخت کنیا میزبان رونمایی از مستند «روشن‌تر از خورشید»