مدیران فرهنگی از تولید فیلم های دینی در کشور حمایت کنند

کارشناس و منتقد سینما بر لزوم حمایت جدی مدیران فرهنگی کشور از جریان تولید فیلم های دینی تأکید کرد.

به گزارش سراج24، محمدرضا رستمی با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: متأسفانه برخی از مدیران و کارگزاران فرهنگی نسبت به جریان تولید آثار دینی و مذهبی در کشور بی تفاوت یا کم تفاوت هستند و حتی بعضاً تلاش می کنند که این قبیل آثار تولید و پخش نشود.

وی افزود: وضعیت جامعه ما و تأثیرگذاری محصولات فرهنگی و رسانه ای می طلبد که مدیران اتفاقاً از این قبیل آثار حمایت لازم را به عمل آورده و بسترها و زمینه های مناسب برای تولید آثار دینی را فراهم کنند.

این کارشناس و منتقد سینما همچنین گفت: در حالی که در سال های نخست پیروزی انقلاب اسلامی، انصافاً حمایت خوبی از سینمای دینی و ارزشی به عمل می آمد، متاسفانه در سال های اخیر، این حمایت ها کمرنگ و گاه در حد صفر شده و البته حساب صدا و سیما از این مقوله جداست، چه آن که بحث ما بیشتر ناظر به سینمای کشور است.

وی خاطرنشان کرد: در حالی که در انبوه شبکه های ماهواره ای و رسانه های معاند و نیز شبکه های اجتماعی و فضای مجازی، بیشترین هجمه ها نسبت به مبانی و ارزش های دینی و اخلاقی جامعه صورت می گیرد، ما باید از ابزار قدرتمند سینما در جهت پاسخ به فعالیت های دشمنان و معاندان استفاده کرده و با تولید آثار قوی و فاخر به خصوص در ارتباط با مسایل مذهبی، به مقابله با تحرکات مغرضان و دشمنان برخیزیم.

اخبار مرتبط

از «تومان» تا «تمساح خونی»؛ سینما چگونه کارگران را قاب می‌گیرد؟

امیر جدیدی بازیگر فیلم فرانسوی شد

جای آثاری با ارزش‌های دینی در فیلمسازی خالی است