توزیع 200 بسته حمایتی در مرحله سوم کمک مومنانه

مسؤول بسیج هنرمندان خوزستان گفت: در مرحله سوم کمک‌های مومنانه 200 بسته حمایتی در میان اقشار نیازمند استان توزیع شد.

به گزارش سراج24، عادل نوروزیان مسؤول سازمان بسیج هنرمندان استان خوزستان، اظهار کرد: سازمان بسیج هنرمندان خوزستان در مرحله سوم طرح کمک مومنانه 100 بسته معیشتی و 100 بسته نوشت افزار را تهیه و در میان اقشار نیازمند جامعه که از قبل شناسایی شده بودند، توزیع نمود.

وی افزود: در مرحله اول و دوم این طرح نیز در مجموع با همکاری هنرمندان بسیجی سازمان بیش از 680 بسته کمک‌های معیشتی تهیه و توزیع شده بود.

مسؤول بسیج هنرمندان خوزستان در تشریخ دیگر اقدامات فرهنگی، هنری و اجتماعی این سازمان در ایام شیوع کرونا گفت: تهیه و توزیع بیش از دو هزار و ٣٠٠ بسته بهداشتی، مشارکت در تولید ماسک، راه‌اندازی کارگاه دوخت لباس محافظ پزشکی جهت مدافعان سلامت، حضور هنرمندان بسیجی در قالب گروههای جهادی در ضدعفونی و گندزدایی معابر شهری، برگزاری مراسمات مختلف هنری در مراکز درمانی سطح استان خوزستان، تهیه و توزیع پوشاک و کفش بچگانه برای‌ تعدادی از خانواده‌های بی سرپرست وبی بضاعت و ... بخشی از اقداماتی است که در چند ماه اخیر توسط این سازمان در حوزه مقابله با کرونا صورت گرفته است.

نوروزیان اذعان کرد: روند خدمت‌رسانی توسط بسیج هنرمندان و هنرمندان بسیجی تا پایان این همه‌گیری بیماری ادامه دارد و در این راه از حضور، مشارکت و هم‌افزایی همه افراد و نهادهای فرهنگی و هنری استان خوزستان استقبال می‌کنیم.

اخبار مرتبط