انتقاد امام جمعه از وضعیت یادمان شهدای شلمزار

خطیب نماز جمعه شلمزار با انتقاد از مجموعه‌های عریض و طویل بنیاد شهید و بنیاد حفظ آثار، از وضعیت شهدای گمنام شلمزار انتقاد کرد.

به گزارش سراج24، حجت‌الاسلام یدالله زمانی امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر شلمزار با بیان اینکه جریان نفاق و مسلمانان سست اراده بیشترین آسیب را به دین اسلام وارد نموده و آب را به آسیاب دشمن ریخته‌اند، گفت: این افراد امروز با ظاهری آراسته و عوام‌فریبانه به اهداف رژیم صهیونیستی خدمت می‌کنند.

امام جمعه شلمزار ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اضافه کرد: ملت ایران به ویژه رزمندگان با دست خالی و بدون چشم‌داشت به حقوق و مزایا در مقابل دشمن تا دندان مسلح ایستادند و از مرزهای میهن اسلامی، عزت و شرف ملی دفاع کردند.

وی با بیان اینکه اما امروز متاسفانه عده‌ای با رانت‌خواری و بی‌تفاوتی زمینه از بین رفتن اعتماد مردم به نظام جمهوری اسلامی و ناامیدکردن مردم را فراهم می‌کنند، توضیح داد: خیانت اینان کمتر از جنایت صدام نیست.

زمانی با اشاره به اینکه بی‌عدالتی و عدم نظارت به قیمت‌ها دو عامل مهم برای تخریب وجهه نظام و ناامید کردن مردم است، توضیح داد: راه رهایی از این معضل کوتاه کردن دست افراد نااهل از مراکز قدرت و برخورد قاطع با رانت‌خواران و افراد  سودجو است.

وی افزود: مجلس یازدهم با شعار حمایت از معیشت مردم و مبارزه با فساد روی کار آمده است اما حاشیه‌های آن از متن بیشتر شده و عملا چاره‌ای برای مهار تورم و حل مشکلات اقتصادی کشور نداشته است.

امام جمعه شلمزار ادامه داد: لازم است مجلس با دقت بیشتر و انجام اقدامات تأثیرگذار به وظیفه نظارتی و اجرایی قانون توجه کند تا جایگاه این نهاد در رأس امور قرار گیرد و زمینه امیدواری مردم را فراهم کند.

وی با بیان اینکه ساختار عریض و طویل بنیاد شهید و حفظ آثار را ببینید و از طرف دیگر مزار شهدای گمنام را هم مشاهده کنید، گفت: عده‌ای به بهانه تحریم، گرانی کالاهای مورد نیاز مردم را توجیه می‌کنند و در مقابل میلیاردها ارز نیمایی و ارزان قیمت را از کشور خارج و دیگر بازنمی‌گردند.

زمانی با بیان اینکه این‌ها حاصل سپردن امور به دست نااهلان و چوب حراج زدن به بیت‌المال است که مانند یک غده سرطانی اعتماد مردم را به نظام جمهوری اسلامی از بین می‌برد، اظهار داشت: البته ما یقین داریم خیانت به آرمان‌های شهدا به منظور ناامید کردن مردم راه به جایی نخواهد برد و عاملان و حامیان این جریان به زودی رسوا خواهند شد.

وی گفت: استفاده از رانت‌خواری، همکاری با دشمنان ملت و انجام سفرهای خارجی غیرضرور از جمله معضلات فرهنگی است که این متاسفانه بعضی از مسؤولان مرتکب آن می‌شوند.

اخبار مرتبط