فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر؛

آموزش و پرورش تجلی تربیت انسان‌های تراز انقلاب اسلامی است

سردار «علی رزمجو» با بیان اینکه آموزش و پرورش تجلی تربیت انسان‌های تراز انقلاب اسلامی است، گفت: حسین فهمیده‌ها، شهید صافی‌ها و شهید حججی‌ها از آموزش و پرورش رشد کرده و به سعادت رسیده‌اند.

به گزارش سراج24 سردار «علی رزمجو» فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر امروز (شنبه) در جلسه ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج فرهنگیان و دانش‌آموزی استان بوشهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فرهنگی و دانش‌آموز اظهار داشت: فرهنگیان و دانش آموزان در عملیات‌های 8 سال دفاع مقدس همواره خط‌شکن بودند که این رشادت‌ها و ایثارگری‌ها مدال افتخار آموزش و پرورش است.

وی با بیان اینکه نظام تربیت و آموزش در اسلام و انقلاب اسلامی جایگاه رفیع و بلند مرتبه‌ای دارد، گفت: ریشه و پایه همه موفقیت‌های رخ داده در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و دفاعی در نظام تربیتی است.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه همه مسئولان از کلاس‌های درس آموزش و پرورش و سنگر مدرسه عبور کرده تا به جایگاه مدیریتی دست پیدا کرده‌اند گفت: به همین  سبب اساس همه فعالیت‌ها نظام تربیتی است.

سردار رزمجو با بیان اینکه آموزش و پرورش تجلی تربیت انسان‌های تراز انقلاب اسلامی است، عنوان کرد: حسین فهمیده‌ها، شهید صافی‌ها و شهید حججی‌ها از آموزش و پرورش رشد کرده و  به سعادت رسیده‌اند.

وی  از هماهنگی و همکاری و تعامل خوبی بین آموزش و پرورش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سطح کلان و در سطح استان  خبر داد  و با اشاره  به چهلمین سالگرد دفاع مقدس افزود: شایسته است در این ایام باشکوه از خانواده شهدا، فرهنگی و دانش آموز و جانبازان و ایثارگران فرهنگی تجلیل شود.

سردار رزمجو با اشاره به بازگشایی مدارس گفت: سپاه پاسداران استان به زودی یک‌هزار بسته نوشت افزار در بین دانش آموزان نیازمند استان توزیع می‌کند.

اخبار مرتبط

رونمایی از دیوارنگاره «وعدالصادق» تا نورپردازی در میدان آزادی

اجرای برج‌نگاره عملیات «وعده صادق» در برج آزادی