فرمانده سپاه ولیعصر:

پروژه آبرسانی قرارگاه خاتم‌الانبیا به غیزانیه یک رکورد است

فرمانده سپاه ولیعصر گفت: هنوز در برخی نقاط به دلیل انشعابات فرعی نیاز هست تانکرها فعال باشد اما تا زمانی که انشعابات فرعی شبکه آب به صورت کامل به اتمام برسد و مردم بتوانند از نعمت آب برخوردار باشند در خدمت مردم هستیم.

به گزارش سراج24، سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان امروز در آیین بهره‌برداری از فاز دوم و سوم پروژه آبرسانی غیزانیه اظهار کرد: خدارا شاکرم از اینکه توفیق شد تا این روزها در کنار همه خدمتگزاران و عزیزانی که در مجموعه اجرای پروژه‌ مهم آبرسانی با مدیریت آبفای استان و همچنین هدایت‌های استاندار مشارکت داشتند، باشیم.

شاهوارپور عنوان کرد: در این امر خیر، مهم و خداپسندانه ما نیز به سهم خود، سهم کوچکی داشتیم و از دور شاهدم که همه دلسوزان و خدمتگزاران در مواقع سختی، بحران و مشکلاتی که برای مردم پیش می‌آید احساس می‌کنند که باید در کنار مردم باشند.

وی افزود: در سیل سال گذشته دیدیم که چه مصائبی بر مردم ما وارد شد و همه دستگاه‌ها به ویژه بسیجیان و پاسداران در کنار مسؤولین و مردم در حال خدمت بودند، در این ایام نیز علاوه بر اقدامات و کمک‌های قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا، تانکرهای آب مدیریت شد و توسط مجموعه‌های سپاه استانی به کمک آمدند.

فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان گفت: در بحث حفر چاه نیز بسیج سازندگی زحمت کشیدند و بیش از ۸۰ چاه را بازسازی و آب را فعال کردند.

وی افزود: هنوز در برخی نقاط به دلیل انشعابات فرعی که نیاز هست تانکرها فعال است اما تا زمانی که انشعابات فرعی شبکه آب به صورت کامل به اتمام برسد و مردم بتوانند از نعمت آب برخوردار باشند در خدمت مردم هستیم.

اخبار مرتبط

رونمایی از دیوارنگاره «وعدالصادق» تا نورپردازی در میدان آزادی

اجرای برج‌نگاره عملیات «وعده صادق» در برج آزادی