روحیه جهادی همواره در شرایط سخت راهگشا و کار‌ساز است

«سیدعلی آقازاده» با اشاره به اینکه در طول سال‌های اخیر اقدامات جهادی نشان داده که همواره در شرایط سخت و بحرانی راهگشا است، گفت: آن چیزی که برای انجام کار جهادی نیاز است به کارگیری همت‌ها و اراده‌های پولادین است که باید مورد توجه باشد.

به گزارش سراج24 «سیدعلی آقازاده» استاندار مرکزی در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به افتتاح مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان در دوم مهر اظهار داشت: امروز بعد از تلاش‌ها، برنامه‌ریزی‌های هدفمند و همت های جهادی ۳ ساله برای احداث مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان ثمرات و نتایج کار را به وضوح مشاهده می‌کنیم و خوشبختانه علی‌رغم وجود مشکلات شاهد افتتاح فاز اول این مرکز هستیم.

وی افزود: امسال در چهلمین سالگرد دفاع مقدس شاهد برنامه‌های بسیار خوبی از جمله افتتاح مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس استان، راه‌اندازی نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس و تجلیل از ۲۷ هزار رزمنده و پیشکسوت دفاع مقدس هستیم که اتفاقات بسیار خوبی در استان هستند.

استاندار مرکزی اضافه کرد: همچنین روز ۳۱ شهریور که یک ایام الله در تاریخ کشور است آماده شنیدن بیانات ارزشمند و نورانی رهبر معظم انقلای اسلامی هستیم و با توجه به گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس این سخنرانی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی با بیان اینکه تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس نتیجه یک اقدام جهادی و حاصل مشارکت تمام دستگاه‌ها و هم افزایی همه مسئولان و خصوصا زحمات اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس و سپاه روح الله است، گفت:این اقدام بسیار قابل تقدیر است و باید به عنوان الگویی در دیگر کارها مورد استفاده قرار گیرد.

آقازاده با اشاره به اینکه در طول سال‌های اخیر اقدامات جهادی نشان داده که همواره در شرایط سخت و بحرانی راهگشا است، گفت: آن چیزی که برای انجام کار جهادی نیاز است به کارگیری همت ها و اراده‌های پولادین است که باید مورد توجه باشد.

این مسئول خاطرنشان کرد: موزه دفاع مقدس امروز یک مجموعه فرهنگی کامل و جامع است که بسیاری از ظرفیت‌ها را در خود گنجانده و قبل از کرونا هم شاهد بازدید بسیاری از اقشار مردم و خصوصا دانش آموزان و دانشجویان بودیم که امیدواریم با اتمام شرایط بیماری کرونا مردم بتوانند از این ظرفیت بسیار مناسب به خوبی استفاده کنند.

اخبار مرتبط

شهیدی با ۱۲۰ پرواز جنگی که هرگز تن به اسارت نداد

تجربه نخستین شب قدر یک اسیر ۱۳ ساله