آیت‌الله حسینی بوشهری:

جمهوری اسلامی هرگونه توطئه دشمنان را قاطعانه پاسخ می‌دهد

امام جمعه قم گفت: جمهوری اسلامی ایران مقتدر است و هرگونه تحرک و توطئه دشمنان در منطقه را قاطعانه و به موقع و بجا پاسخ می‌دهد.

به گزارش سراج24، آیت الله «سید هاشم حسینی بوشهری» در خطبه‌های مجازی نماز جمعه قم با اشاره به اعلام رسمی برقراری ارتباط میان امارات و اسرائیل اظهار داشت: مسئولان امارات اگر می‌خواهند امنیت خود را در سایه آمریکا و اسرائیل فراهم بیاورند، سخت در اشتباه بوده و اگر به واسطه حضور رژیم صهیونیستی آتشی در منطقه برپا شود، اولین آسیب به خود آن‌ها می‌رسد.

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه افزود: ترامپ دستاوردی در داخل و خارج از آمریکا نداشته و تمام اقدامات وی با شکست مواجه شده است، از این رو از عادی سازی روابط رژیم صهیونیستی و کشور‌های عربی به دنبال کسب دستاورد برای خودش است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از برپایی مراسم‌های عزاداری آبرومند در کشورمان قدردانی کرد و گفت: با مشارکت همه مردم و مسؤولان و هیأت‌های مذهبی، بار دیگر شور حسینی در کشورمان به راه افتاد و مراسم‌های عزاداری با رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد، گرچه در این میان برخی دچار افراط و تفریط شده بودند.

حسینی بوشهری با اشاره به فرا رسیدن دوران اسارت اهل بیت (ع) پس از واقعه عاشورا، خاطرنشان کرد: نهضت اباعبدالله الحسین (ع) تا همیشه تاریخ جاودانه مانده است و امروز در سراسر جهان برای مظلومیت سیدالشهدا (ع) و یاران باوفایش مراسم‌های عزاداری برپا می‌کنند.

نائب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: جنایت رژیم ستمشاهی در هفدهم شهریورماه، این روز را به یکی از مهم‌ترین عوامل به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی تبدیل کرد.

اخبار مرتبط