آغاز توزیع ماسک ارزان قیمت توسط ستاد اجرایی امام در زنجان

مسؤول اجرای طرح توزیع ماسک ارزان قیمت ستاد اجرایی فرمان امام در زنجان گفت: با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام طرح توزیع ماسک ارزان قیمت در استان زنجان آغاز شد.

به گزارش سراج24، محمدعلی حسنی اظهار داشت: با توجه به قرمز بودن وضعیت استان و رسالت اجتماعی، ستاد اجرایی فرمان امام و مجموعه‌های فرهنگی و اجتماعی استان، تلاش برای مدیریت توزیع ماسک انجام خواهد شد تا مردم بتوانند برای حفظ سلامتی خود بدون واسطه و با قیمت مناسب ماسک مورد نیاز خود را خریداری کنند.‌

وی با اشاره به مدیریت توزیع ماسک در استان زنجان افزود: برای جلوگیری از سوءاستفاده احتمالی برای هر کد ملی یک بسته ماسک ۵۰ عددی با قیمت درب کارخانه ( به مبلغ ۶۲۵ هزار ریال ) هر عدد ۱۲هزار 500 ریال ، تعلق می‌گیرد.

مسؤول اجرای طرح توزیع ماسک ارزان قیمت ستاد اجرایی فرمان  امام در زنجان خاطر نشان کرد: متقاضیان برای ثبت نام در این طرح به آدرسhttps://hastinja.ir/select-products مراجعه کنند.

وی با تاکید بر اینکه این طرح در کل استان اجرایی خواهد شد، تصریح کرد: تا فردا همه مراکز توزیع در مناطق مختلف و شهرهای استان زنجان مشخص خواهد شد.

حسنی افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده در این طرح حدود ۳۰ مسجد و مرکز فرهنگی قرآنی با افتخار در خدمت هم استانی‌های شریف خواهند بود.

وی افزود : هم استانی‌ها ابتدا در سایت اعلام شده ثبت نام و پس از ثبت نام طبق تاریخ و ساعت اعلام شده توسط پیامک برای دریافت ماسک به مرکز تعیین شده مراجعه کنند.

مسؤول اجرای طرح توزیع ماسک ارزان قیمت امام در زنجان در پایان یاد آور شد: در این طرح امکان خرید ماسک به قیمت هر عدد 10 هزار ریال برای اهداء به نیازمندان وجود دارد.

اخبار مرتبط