توزیع بسته‌های تحصیلی میان دانش‌آموزان بی‌بضاعت

معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد از توزیع بسته‌های تحصیلی میان دانش‌آموزان بی‌بضاعت از محل موقوفه تحصیلی در گچساران خبر داد.

به گزارش سراج24، حجت‌الاسلام قاسم مومنی‌شاد، با اشاره به اجرای طرح مهر تحصیلی گفت: مهر تحصیلی کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت از محل موقوفات که در استان کهگیلویه و بویراحمد به جزء موقوفه آقای کرمی در گچساران موقوفه‌ای در این زمینه نداریم.

معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در راستای نیت واقف وقف را انجام خواهیم داد، گفت: نیت واقف کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت و اطعام فقراست منطقه ماهور باشت است که ۱۵ بسته خریداری و میان دانش‌آموزان ابتدایی و متوسطه همان منطقه توزیع می‌شود.

وی بیان کرد: همه ساله از محل کمک‌های مردمی بسته‌های تحصیلی خریداری و در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گرفت اما امسال به دلیل ویروس کرونا این امر محقق نشد و سازمان اوقاف کشور بسته‌هایی را تهیه و تولید کرده است.

این مسوول بیان کرد: به همین منظور خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی می‌توانند با پرداخت ۱۴۰ هزار تومان برای حوزه ابتدایی و ۱۶۰ هزار تومان در حوزه متوسطه پک‌های کامل شامل کیف، قلم و سایر ملزومات تحصیلی دانش‌آموزان را که نصف قیمت بازار است را خریداری کنند.

اخبار مرتبط