تداوم کمک‌های مومنانه؛

توزیع ۹۰۰ بسته کمک‌معیشتی بین نیازمندان روستاهای مرودشت

۹۰۰ بسته غذایی و بهداشتی در راستای رزمایش کمک مومنانه، بین نیازمندان منطقه ابرج از توابع مرودشت توزیع شد.

به گزارش سراج24، فرمانده حوزه مقاومت بسیج صاحب‌الزمان دهستان ابرج در روند بسته‌بندی اقلام غذایی و بهداشتی جهت نیازمندان منطقه گفت: گروه جهادی سردار شهید ولی نوری حوزه مقاومت بسیج صاحب‌الزمان(عج) با تاسی از فرمایشات و رهنمودهای مقام معظم رهبری علاوه بر انجام پروژه‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی در طول سال، هم‌زمان با شیوع ویروس منحوس کرونا ، اقدام به راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک و توزیع ۲۵ هزار ماسک رایگان نمود.

محمد افراسیابی افزود: به همت بسیجیان غیور منطقه، به‌ صورت مستمر اقدام به ضدعفونی و گندزدایی روستاهای دهستان  و برپایی ایستگاه‌های پایش سلامت نمودند که همچنان در دستور کار قرار دارد.

وی بیان کرد: منویات مقام معظم رهبری همیشه و در همه حال  فصل‌الخطاب و راهگشای مسیر ما بسیجیان و پاسداران هست و بنا هم بر این بوده که در راستای فرمایشات اخیر ایشان در رابطه با رزمایش کمک‌های مؤمنانه تابع امر ایشان باشیم و این دستور را در رأس اقدامات خود قرار دهیم.

عضو گروه جهادی دهستان ابرج با بیان اینکه تاکنون ۲ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان و مستمندان منطقه توزیع گردیده است، افزود: توزیع گوشت گرم گوسفندی و انجام قربانی از دیگر اقدامات گروه جهادی شهید ولی نوری منطقه ابرج هست.

 افراسیابی بیان کرد: در رزمایش اخیر تصمیم بر آن شد که در آستانه فرا رسیدن سال تحصیلی اقدامی متفاوت در رزمایش و کمک‌های مؤمنانه صورت گیرد که در این در همین رابطه به نیت ۷۲ تن از شهدای کربلا ، ۷۲ بسته شامل کیف و لوازم التحریر جهت دانش آموزان بی‌بضاعت منطقه بسته بندی و به‌ زودی در اختیار آنان قرار خواهد گرفت.

اخبار مرتبط