توزیع بیش از 35 هزار بسته معیشتی در گلستان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان گفت: تاکنون بیش از 35 هزار بسته حمایتی معیشتی توسط سمن‌ها، خیرین، دستگاه‌های دولتی و نهادهای انقلابی بین مردم نیازمند و مستمند استان گلستان توزیع شده است.

به گزارش سراج24، عبدالرضا چراغعلی بعد از ظهر امروز در مراسم توزیع 10 هزار بسته غذایی، بهداشتی و تحصیلی بین نیازمندان استان گلستان با محوریت پویش «همدلی محرم» در مصلی وحدت گرگان اظهار کرد: این اقدام نمادین با رویکرد به نمایش گذاشتن فعالیت سمن‌ها و موسسات غیردولتی بود که با انگیزه خدمت به محرومان پای کار آمدند.

وی تصریح کرد: تشکل‌های غیردولتی در تمامی صحنه‌ها اعم از سیل و کرونا سند افتخاری برای تاریخ استان گلستان آفریدند، در سایه همدلی توانستیم از بحران بزرگ سیل عبور کنیم و سمن‌ها با محرویت مردم به میدان آمدند تا قضیه سیل مدیریت شد و امروز که ویروس کرونا بر سر دنیا سایه افکنده دوباره شاهدیم که مردم با همدلی و وفاق در قاب کمک مومنانه به شایستگی ورود کردند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان افزود: خیلی افراد تصور می‌کردند در ایام محرم هیئت‌های عزاداری تعطیل و در آن بسته شود، یاسی در دل مردم ایجاد شده بود اما با فرمایش مقام معظم رهبری و تلاش هیئت‌های مذهبی و سازمان‌های مردم نهاد، اقدامات موثری صورت گرفت.

به گفته چراغعلی؛ تاکنون بیش از ۳۵ هزار بسته حمایتی معیشتی توسط سمن‌ها، خیرین، دستگاه‌های دولتی و نهادهای انقلابی بین مردم نیازمند و مستمند استان گلستان توزیع شد.

وی با قدردانی از تلاش‌های خالصانه خیرین و تشکل‌های مردم نهاد استان در انجام کمک مومنانه ابراز کرد: این اقدام نوعدوستی جای بسی مباهات دارد، خانواده بزرگ خیرین، سمن‌ها و هیئت‌های مذهبی بار دیگر در آزمون همدلی خوش درخشیدند و در ماه محرم با کمک به محرومان دلهای زیادی از مردم گرفتار را شاد کردند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان با اشاره به تلاش شبانه‌روزی موسسات و تشکل‌های غیردولتی در تهیه اقلام معیشتی و تحصیلی برای محرومان ابراز کرد: خیرین مردمی نشان دادند که برای خدمت و کمک به محرومان همچنان بی‌قرار هستند و در این مسیر از هیچ چیزی دریغ ندارند.

اخبار مرتبط

جزئیات دستگیری دو عامل ربایش یسنا کوچولو