مسئولان سقف زمانی در تکمیل پروژه‌ها را برای مردم مشخص کنند

امام جمعه معمولان گفت: مسئولان در راستای جلوگیری از رفع ابهامات،دغدغه و مشکلات پیش روی مردم برای تکمیل پروژه‌ها سقف زمانی مشخص کنند.

به گزارش سراج24، حجت الاسلام حسن رضایی در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان لرستان در محل سالن فرمانداری پلدختر اظهار داشت: فعالیت پروژه دایک حفاظتی شهر معمولان علی رغم نزدیک شدن به فصل بارندگی و مخاطره سیلاب برای مردم،، متوقف شده که موجب موجبات نگرانی ساکنان را ایجاد کرده است.

وی افزود: بر این اساس با توجه به دغدغه مردم شهر معمولان لازم است مسئولان در ادامه فعالیت و تکمیل دایک  حفاظتی این شهر به جد ورودپیداکرده و تسریع به عمل آورند.

امام جمعه معمولان به سایت شهید سلیمانی این شهر اشاره کرد و گفت: سایت شهید سلیمانی شهر معمولان که محل احداث منازل مسکونی سیل زدگان این شهر است با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی و برخی با ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی به علت کمبود توان مالی مردم راکد مانده است.

 وی افزود: با توجه به نیاز مردم به تکمیل و تحویل این منازل مقرر شد ۱۵ میلیون تومان وام تسهیلات به آنها پرداخت شود که موجب خوشحالی مردم شد، اما زمانی مشخصی نداشت د مردم با مراجعات مکرر به دفتر امام جمعه در این رابطه دغدغه دارند و نیاز به تعیین تکلیف دارند.

رضایی یادآور شد: دیواره ساحلی گلزار شهدای شهر معمولان در حال تخریب و فرسایش است و ربطی به سیلاب ندارد زیرا بافت خاک آن سست است و در معرض ریزش شدید قرار گرفته و موجبات نگرانی مردم و خانواده شهدا را ایجاد کرده است.

 وی افزود: با توجه به اینکه سال گذشته سیل موجب ریزش بخشی از این دیواره شده،امسال در فصل بارندگی در معرض خطر بیشتری قرار می‌گیرد و لازم است در اسرع وقت تمهیداتی در این زمینه اندیشیده شود.

امام جمعه معمولان گفت:جاده های بین مزارع در اراضی کشاورزی این بخش که آسیب جدی دیده نیاز به تسطیح و بازسازی دارند و این از مطالبات و نیاز جدی کشاورزان منطقه است.

وی بر تعیین سقف زمانی در تکمیل پروژه ها از سوی مسئولان تاکید کرد و افزود: با توجه به اینکه امسال آخرین سال خدمت رسانی دولت فعلی است و آنچه در ذائقه مردم می ماند تکمیل و راه اندازی پروژه ها است، مسئولان در تکمیل کارهای خدماتی و عمرانی در راستای خوشحالی و رضایت مندی و رفع دغدغه‌های مردم تسریع کنند.

اخبار مرتبط