پزشکان همچون دفاع مقدس برای نجات مردم از بیماری کرونا به پای کار آمدند

رئیس خانه احزاب گفت: جامعه پزشکی در روزهای کرونایی همچون انقلاب، جنگ تحمیلی برای خدمت به مردم شریف ایران پای کار آمدند و حتی از جان خود هم گذشتند.

به گزارش سراج24، سیدشهاب‌الدین صدر رئیس خانه احزاب ایران طی پیامی اول شهریور ماه زاد روز حکیم ابوعلی سینا و روز پزشک بر تمامی خدمتگزاران عرصه سلامت را تبریک گفت.

در این پیام آمده است: جامعه بزرگ ودلسوزپزشکی کشور در چندماهه گذشته مانند سال‌های دفاع مقدس خوش درخشید و افتخار آفرید. درود بر همکاران عزیزی که ماه‌هاست به طور شبانه‌روزی مشغول خدمت و جانفشانی برای بیماران و نیازمندان هستند و از جان و سلامتی خود و خانواده هایشان گذشتند. مانند همیشه در صف اول ایثار و خدمت.

رئیس خانه احزاب در پیام خود تصریح کرده است: درود و صلوات خدا و فرشتگان الهی به روح شهدای عزیز جامعه پزشکی در انقلاب، جنگ تحمیلی و ماه‌های اخیر در خدمت به بیماران کرونایی کشورمان. رهبری عزیز انقلاب و همه ملت قدردان خدمات شما همکاران هستند. البته روز پزشک فرصت مناسبی است که ضمن توجه به اهمیت سلامت و خدمات پزشکی از عزیزان گروه پزشکی که با دلسوزی و تلاش خود به صورت شبانه‌روزی در خدمت بیماران هستند تقدیر شود ولو اینکه سپاس و قدردانی شایسته در رفع مشکلات و اقدامات عملی برای صیانت از جایگاه حرفه پزشکی توسط کلیه دستگاه‌های نظام بویژه وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و وزارت کار رفاه و تامین اجتماعی می‌باشد.

اخبار مرتبط