توافق امارات با اسرائیل ظلم بزرگ در حق مسلمانان است

امام جمعه اهل سنت قروه گفت: توافق امارات متحده عربی با اسرائل مایه ننگ برای یک حاکم اسلامی است و ظلم بزرگی در حق مردم مظلوم فلسطین است.

به گزارش سراج24، ماموستا هاشم نوری با محکوم کردن توافق دولت امارات عربی با اسرائیل اظهار کرد: این توافق مایه ننگ برای یک حاکم اسلامی است و ظلم بزرگی است که کشور امارات عربی در حق مردم مظلوم فلسطین و سایر مسلمانان جهان انجام داده است.

وی خاطرنشان کرد: بنا به استناد بر قرآن و احادیث صریح حضرت رسول اکرم (ص) یهود دشمن سرسخت و قسم خورده اسلام و مسلمانان است و این دشمنی آنان از صدر اسلام آغاز شده و کماکان ادامه دارد و این توطئه ها به تمامی در زیر سر شیطان بزرگ آمریکای جنایکار است.

امام جمعه اهل سنت قروه تصریح کرد: این توافقنامه پشت کردن به قرآن، تمام مسلمانان و ملت مظلوم و بیگناه فلسطین است.

وی با تاکید براینکه عادی‌سازی ارتباط با اسرائیل و چنین سازش‌هایی در حقیقت همکاری با دشمنان اسلام و مسلمانان است، گفت: این سازش حاکمان امارات با رژیم جنایتکار صهیونیستی خیانت به ارزش‌های امت اسلامی و  آرمان‌های فلسطین است.

قیام امام حسین(ع) مانع تحریف دین اسلام شد

وی در ادامه با تسلیت به مناسبت ماه محرم، اظهار کرد:‌امام حسین (ع) در شرایطی به مقابله و قیام علیه حکومت بنی امیه برخاست که دشمنان اسلام در حال تحریف دین مبین اسلام بودند.

وی خاطرنشان کرد:‌ تنها قیام امام حسین علیه السلام می توانست ماهیت واقعی بنی امیه را نشان داد.

وی تصریح کرد:‌ اهمیت قیام امام حسین علیه السلام و اهمیت پیام عاشورا در طول تاریخ مستدام است و پرتو قیام امام حسین (ع) و گستردگی اهمیت آن روز به روز بیشتر و تاثیرگذاری خواهد بود.

وی افزود: همانگونه که پس از واقعه عاشورا حکومت بنی امیه به دنبال از بین بردن ابعاد تاریخی و اهمیت این واقعه عظیم بود، امروز هم دشمنان اسلام به دنبال این هستند که حرکت امام حسین علیه السلام را کمرنگ جلوه دهند و مانع از اثرگذاری قیام کربلا شوند.

اخبار مرتبط

«وعده صادق» مایه افتخار و امید محور مقاومت شد/ تکرار اشتباه دشمنان، پاسخ پشیمان‌کننده‌تر خواهد داشت

چرا اسرائیل از ریزپرنده برای خرابکاری استفاده کرد؟

پدافند در حادثه اصفهان با هوشمندی برخورد کرد