امام جمعه پلدختر

خدمات آستان قدس رضوی در مناطق سیل زده پلدختر مشهود است

امام جمعه پلدختر گفت: خدمات شایان آستان قدس رضوی در مناطق سیل‌زده پلدختر به ویژه روستای چم مهر مشهود و برکسی پوشیده نیست.

به گزارش سراج24، حجت الاسلام سیدمحسن موسوی شامگاه چهارشنبه در مراسم افتتاح ۳۴ واحد احداثی سیل زدگان روستای چم مهر اظهار داشت: آستان قدس رضوی به واسطه نور انیت و مهر امام رضا(ع) از ابتدای وقوع سیل در سال گذشته با حضور خود خدمات و تلاش شایانی به مردم آسیب‌دیده پلدختر انجام دادند که بر کسی پوشیده نیست.

 وی عنوان کرد: مردم پل‌دختر در جریان سیل فروردین ماه سال ۱۳۹۸ متحمل ضررها و آسیب‌های زیادی شدند که عمق این آسیب‌ها در روستای چم مهر به حدی بود که پس از سیل کسی باور نمی‌کرد این روستا دوباره احیا شود.

امام جمعه پلدختر گفت: تمام منازل مسکونی اهالی روستا در جریان سیل سال گذشته زیر آب رفت به طوری که روستا تخریب و برخی از این منازل محو شد.

وی افزود: به یاری خداوند و همت نیروهای جهادی از جمله سپاه، آستان قدس رضوی، خیران و مردم که به یاری سیل‌زدگان این روستا شتافتند، امروز شاهد افتتاح ۳۴ واحد احداثی آسیب دیدگان در این روستا هستیم.

موسوی یادآورشد: سایت روستای چم مهر پایین نتیجه  خدمات سپاه سمنان و سایت چم مهر بالا نیز حاصل خدمات مشارکتی سپاه و بنیاد مسکن است.

وی افزود: به زودی طی مراسمی شاهد افتتاح ۲ سایت دیگر واحدهای احداثی سیل‌زدگان روستای چم مهر پلدختر خواهیم بود.

امام جمعه پلدختر گفت: پیشنهاد می‌شود این ۳۴ واحد احداثی که با مشارکت آستان قدس رضوی امروز تحویل سیل زدگان روستای چم مهرشد و نام مبارک امام رضا(ع) بر پیشانی آنها حک شده تابلویی از این امام همام را همیشه نصب العین در منازل خود داشته باشند.

وی افزود: در جریان سیل سال ۱۳۹۸  به فرمان ولی امر مسلمین جهان مقام معظم رهبری از همان روزهای نخستین سیل، سیل همدلی و مهربانی مردم، دولت، نیروهای مسلح اعم از سپاه، ارتش و بسیج و نیروهای جهادی به کمک سیل زدگان شتافتند.

موسوی یادآورشد: این نیروها همه ورود پیدا کردند و مردم سیل زده را از آن وضعیت بحرانی نجات دادند و امروز مردم فهیم و تحصیلکرده روستای چم مهرقدردان زحمات نیروهای جهادی به ویژه آستان قدس رضوی و امام رضایی‌ها هستند و خواهند بود.

اخبار مرتبط