در ایام محرم

توزیع 110 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان گفت: روزانه ۱۱۰ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع می‌شود.

به گزارش سراج24، محمد مهدی سلمانزاده شامگاه در جمع مدیران شهرستان گرگان اظهار کرد: با هماهنگی انجام شده با هیئت‌ها و مواکب شاخص استان و مشارکت گروه‌های جهادی، سمن‌ها و موسسات خیریه قرار است در ایام محرم به مدت ۱۰ شب و هر شب ۱۱۰ هزار پرس غذای گرم در مناطق کم‌برخوردار و حاشیه شهرهای استان توزیع شود.
وی تصریح کرد: این پخت و توزیع در قالب مرحله دوم رزمایش «همدلی و احسان» ستاد اجرایی فرمان امام (ره) خواهد بود.
مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان گلستان با اشاره به شیوع بیماری کرونا در کشور و استان تاکید کرد: در زمان پخت و توزیع تمام پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری‌های اجتماعی رعایت شده و کارشناسان بهداشت در مراحل پخت و توزیع بر این کار نظارت دارند.
وی با بیان اینکه در عید غدیر ۵۵ هزار پرس غذای گرم در استان توزیع شد ادامه داد: در ایام عید غدیر نیز با مشارکت هیئت‌ها و مواکب ۵۵ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان استان توزیع شد.
سلمانزاده افزود: توزیع غذای گرم در ایام عید غدیر با عنوان «احسان غدیر» در کشور با توزیع ۵ میلیون پرس غذای گرم از سوی بنیاد احسان ستاد اجرایی انجام شده که از این تعداد ۵۵ هزار پرس غذای گرم در استان گلستان توزیع شد.
وی خاطرنشان کرد: در همین ایام از 40 خادم هیئت‌های استان که عملکرد پخت و توزیع بیش از یک‌هزار پرس غذای گرم را داشتند تجلیل و تقدیر شد.

اخبار مرتبط