پویش مردمی «محرم ایمن» در کرج برگزار می‌شود

دبیر شورای مشورتی جوانان مرکز کرج گفت: به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم و در راستای مقابله با بیماری کرونا و اعمال یکسری محدودیت‌ها و نگرانی‌های موجود، پویشی به نام محرم ایمن در کرج برگزار می‌شود.

به گزارش سراج24، حمیدرضا رحیمی‌ابداء، دبیر شورای مشورتی جوانان مرکز کرج اظهارکرد: شورای مشورتی جوانان مرکز کرج به مناسبت فرارسیدن ماه محرم و در راستای مقابله با بیماری کرونا و اعمال یک سری محدودیت‌ها و نگرانی‌ها موجود، پویشی به نام محرم ایمن در کرج برگزار می‌کند.
وی گفت: به همین منظور امیدواریم در این ایام، هم دل‌های شکسته با عزاداری خالصانه ارادت خود را نسبت به اباعبدالله الحسین(ع) نشان دهند و هم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تعریف شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا به سلامت عزاداران حسینی توجه ویژه‌ای داشته باشند.
رحیمی گفت: علاقمندان می‌توانند برای شرکت در این پویش از فعالیت هیات‌های عزاداری خود، نذری‌ها و دیگر فعالیت‌های مذهبی، فیلم تهیه کرده و آثار خود را با درج پویش محرم ایمن، برای ما ارسال کنند؛ همچنین با تهیه عکس و نوشته، واژه محرم ایمن در این پویش مردمی شرکت کنند.
وی با اشاره به مهلت ارسال آثار از ۳۱ مرداد لغایت ۱۵ شهریور سال جاری است، تصریح کرد: شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را از طریق واتساپ به شماره ۰۹۳۵۳۲۸۴۷۱۸ ارسال و یا به دایرکت اینستاگرام شورای مشورتی جوانان مرکز کرج به آدرس @karaj_shora_javanan_markaz ارسال کنند.

اخبار مرتبط