آزادگان مصداق بارز ایستادگی ملت ایران در برابر دشمنان هستند

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش سراج24، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

26 مرداد 1369 یادآور ورود ایثارگران و آزادگان سرافرازی است که با تحمل سال‌ها اسارت در اردوگاه‌های رژیم بعث عراق پیروزمندانه قدم به خاک پاک ایران اسلامی گذاشتند و برگی زرینی در انقلاب شکوهمند اسلامی ما ورق زدند.

آزادگان، با ایمان راسخ خود طی دوره اسارت علیرغم فشارها، تهدیدات و شکنجه‌های طاقت فرسای رژیم بعث عراق، هیچ گاه از آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی کوتاه نیامدند و همان طور که رفته بودند؛ دلیر و مقاوم، استوار و دلاور بازگشتند تا مصداق و نماد بارز و عینی ایستادگی و مقاومت ملت ایران در برابر ظلم و زیاده خواهی دشمنان شوند.

آزادگان اسطوره پایمردی هستند که با ایثار و از خودگذشتگی، برای دفاع از عزت، کیان و آبروی میهن اسلامی مردانه جنگیدند و اندوه و رنج دوری از وطن را صبورانه تحمل کردند و درس عزت، استقلال و سربلندی را برای ما به ارمغان آوردند.

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان گلستان، سالروز این خاطره بزرگ را به تمامی آزادگان معزز و خانواده شریف آنان و به خصوص آزادگان استان گلستان، تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و سلامت و توفیق همه آزادگان و ایثارگران عزیز را در راستای خدمت هر چه بیشتر به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سربازی مقام معظم رهبری از درگاه ایزد منان خواستار است.

اخبار مرتبط