سادات عیدی خود را خرج جهیزیه نیازمندان می‌کنند

سادات و مردم می‌توانند برای مشارکت در این طرح از طریق نرم‌افزار و سامانه #۹۹*۴۰۳۰* از طریق سیم‌کارت‌های ایرانسل و همراه اول تماس حاصل کنند.

به گزارش سراج24، حجت‌الاسلام علی‌اصغر سهرابی مدیرکل تبلیغات اسلامی تهران با اشاره به طرح تجمیع عیدی سادات به مناسبت عید غدیر اظهارداشت: هر سال رسم بود که به مناسبت عید غدیر، مردم برای تبریک این عید به خانه سادات می‌رفتند و سادات نیز عیدی به آن‌ها می‌دادند اما امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا امکان این دید و بازدید‌ها نیست.

وی افزود: در پی این اتفاق تصمیم شد تا طرح تجمعی عیدی سادات در دستور کار قرار گیرد که با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی، معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و بنیاد برکت احسان و خیریه نیک‌اندیش این طرح برگزار خواهد شد.

سهرابی ادامه داد: سادات و مردم می‌توانند برای مشارکت در این طرح از طریق نرم‌افزار و سامانه #99*4030* از طریق سیم‌کارت‌های ایرانسل و همراه اول تماس حاصل کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی تهران گفت: در این طرح بناست جهیزیه‌هایی به مبلغ 20 میلیون تومان برای نوعروسان نیازمند تهیه شود که 10 میلیون از آن توسط خیرین تأمین می‌شود و 10 میلیون مابقی با کمک‌های مردمی و سادات تهیه خواهد شد.

وی افزود: از تمامی مردم به ویژه سادات درخواست می‌کنیم در این طرح شرکت کنند تا ان‌شاءالله به برکت امیرالمومنین (ع) و این روز عزیز بتوانیم گره‌ای از زندگی نوعروسان بی‌بضاعت در این شرایط سخت کرونایی باز کنیم و آنان راهی خانه بخت شوند. ازدواج جوانان سنت حسنه‌ای است که زمینه‌سازی و کمک به آن می‌تواند خیر و ثواب بسیاری داشته باشد.

اخبار مرتبط