پیگیری تعیین تکلیف طرح جمعیت و تشکیل کمیسیون ویژه خانواده هستیم

مرتضی آقاتهرانی گفت : تشکیل این کمیسیون در کمیسیون فرهنگی مطرح و اعضا خواستار تشکیل آن هستند همچنین طرح جمعیت و تعالی خانواده با موضوع فرزندآوری در مجلس اعلام وصول شده البته استارت آن سال‌ها زده شده اما هنوز تعیین تکلیف نشده و ما به فکر عملیاتی کردن آن هستیم.

به گزارش سراج24، مرتضی آقاتهرانی توجه به بحث جمعیت و تسهیل ازدواج جوانان را از اولویت‌های مهم کمیسیون فرهنگی مجلس دانست و گفت: متناسب با دغدغه‌ها و شرایط کشور اولویت‌های کمیسیون را تدوین کردیم که یکی از مهمترین آنها موضوع جمعیت است.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اشتغال و تسهیل ازدواج جوانان و ساماندهی فضای مجازی در دستور کار کمیسیون قرار دارد، افزود: کمیسیون فرهنگی مجلس به بهبود وضعیت زنان سرپرست خانوار هم توجه دارد.

وی ادامه داد: کمیته‌هایی مانند برنامه، بودجه و اصلاح ساختار، زنان، خانواده، جوانان و تربیت بدنی، تبلیغات اسلامی، ارشاد، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و همچنین فرهنگ، هنر، رسانه و فضای مجازی در کمیسیون فرهنگی مجلس تشکیل شده که هر کدام موضوعات مربوطه را با جدیت پیگیری خواهند کرد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس یازدهم با بیان اینکه تشکیل کمیسیون ویژه جمعیت و خانواده در دستور کار مجلس قرار دارد، گفت: تشکیل  این کمیسیون در کمیسیون فرهنگی مطرح و اعضا خواستار تشکیل آن هستند همچنین طرح جمعیت و تعالی خانواده با موضوع فرزندآوری در مجلس اعلام وصول شده البته استارت آن سال‌ها زده شده اما هنوز تعیین تکلیف نشده و ما به فکر عملیاتی کردن آن هستیم.

حجت الاسلام آقاتهرانی یادآور شد: اصلاح قانون اداره صدا و سیما هم سال‌ها است بلاتکلیف مانده و باید نسبت به تعیین تکلیف آن اقدام کنیم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با تاکید بر اینکه اجرای قانون تسهیل ازدواج جوانان را پیگیری خواهیم کرد، گفت: برای تسهیل ازدواج جوانان گام های مناسبی برخواهیم داشت.

اخبار مرتبط

بسیاری بحران‌ها نتیجه سیاست‌های سلطه‌طلبانه غرب است

آماده‌سازی نیروگاه‌های کشور برای تولید حداکثری برق در تابستان

سهم ۱۶ درصدی صندوق‌های بازنشستگی از بودجه عمومی دولت