فراخوانی برای کمک به کادر درمان در زاهدان

دکتر قاسم میری علی آباد : گفت نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاه با انتشار اطلاعیه‌ای از گروه‌های جهادی و افراد داوطلب اعم از خواهران و برادران دعوت کرده تا با شماره تلفن‌های ۰۵۴۳۳۲۹۵۸۰۷و یا ۰۹۳۰۸۰۷۸۱۰۹ در این کار خیر شرکت کنند.

به گزارش سراج24، دکتر قاسم میری علی آباد روز چهارشنبه اظهارداشت: جامعه پرستاری و کادر درمان در پنج‌ ماه گذشته به صورت شبانه روز در خدمت مردم بودند.

وی افزود: پیش‌بینی می‌شود این بحران تا ماه‌ها و حتی سال‌های آتی با افت و خیز متفاوت ادامه داشته باشد و مسلما حضور گروه‌های مردمی در کنار کادر درمان علاوه بر ارتقا روحیه کارکنان بیمارستان‌ها به افزایش رضایتمندی و کیفیت خدمات به بیماران کمک خواهد کرد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: به نمایندگی از مردم سیستان و بلوچستان  از حضور داوطلبانه جمعیت همراهان جهادی که متشکل از دانشجویان، طلاب علوم دینی، اساتید دانشگاه، روحانیون و فعالان فرهنگی از شهر قم هستند قدردانی می‌کنم.

وی افزود: نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاه با انتشار اطلاعیه‌ای از گروه‌های جهادی و افراد داوطلب اعم از خواهران و برادران دعوت کرده تا با شماره تلفن‌های ۰۵۴۳۳۲۹۵۸۰۷و یا ۰۹۳۰۸۰۷۸۱۰۹ در این کار خیر شرکت کنند.

اخبار مرتبط

۱۴۰۰ اتوبوس در ۳۲ ماه به ناوگان حمل و نقل تهران اضافه شده است

ارائه غیرهوشمند خدماتی که قابلیت هوشمندسازی دارند، ظلم به مردم است

بسیاری بحران‌ها نتیجه سیاست‌های سلطه‌طلبانه غرب است